關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月12日 星期日

輕鬆拍拖日


 


2009年7月11日(星期六)


 


是日蕭少爺蕭C奶都要返工啊..


蕭C奶先放工, 立刻坐車回家等少爺呢


天氣很熱之餘仲好鬼眼瞓添


蕭C奶一回家, 換過一套舒服的衣服後


便在sofa一邊看電視一邊嘆午睡啊


大約兩點半左右, 少爺回家了.....


倆公婆每逢星期六下午都會很優閒地渡過


通常會嘆吓下午茶, 談吓心, 睡覺, 睇碟等等..


今日蕭少爺蕭C奶就擇咗睇一套新的日劇啊...


天海祐希竹野內豐主演的-----BOSS


係一套偵探及心理的戲


估唔到幾好睇呀...我哋又開始好忙咁追日劇了...


睇咗兩集, 五點幾了,要出門了,


而今晚蕭C奶一早約定要去元朗食壽司


田中就一定會好多人, 通常蕭C奶都會擇隔離的


谷川日本料理


之前食過幾次都覺得好好食


而且又唔駛等位等到好似田中咁


仲要限住45分鐘時間


不過, 咁耐無嚟, 今次再幫襯,


覺得份量少咗, 而且仲要無以前咁新鮮及好味


下次都未必再嚟lu...


有啲失望啊....keep 唔到水準...



三文魚刺身


2位惠顧可以28元要一份半磅三文魚刺身


價錢雖然合理, 但係唔係好靚, 一般



甘蝦刺身


雖然夠冰凍, 但係真係食得出無咁新鮮了, 好似係38元



三文魚壽司


普普通通, 無咩特別, 唔係好食又唔係難食, 飯就有點微微暖



鮮帶子及劍魚腩壽司


真係有啲失望, 帶子唔夠鮮甜唔夠新鮮, 劍魚腩都一樣...無特別囉...



蒜香一口牛


超級失望到暈....以前食過真係好有牛味, 又juicy, 又大碟..


送到來...啲牛係'鞋鞋哋'好乾, 好韌...


老實講, 蕭C奶自己煮的牛肋條粒仲好食好多倍添呀...


盛惠42元, 仲要係話特價咗喎....超級唔抵呀...



鹽燒牛舌


終於都有一樣係保持水準的, 好彩燒得牛舌好味啫...


蕭C奶比咗一件蕭少爺食咗後,


蕭C奶一個人不知不覺全部食哂..


到蕭少爺發覺時...望住我咁講: 啲牛舌你食哂呀!


哈哈...好嘢喎..仲留比你呀...傻佬!


盛惠25元



鹽燒雞皮


呵呵呵...想屎了...蕭C奶keep緊fit, 仲學人叫咗燒雞皮


一次咁多啫...試吓嘛...


都幾得意嫁喎...不過就真係肥咗少少, 係少少, 可以接受嫁


燒到個皮脆脆哋, 都幾好味, 但係蕭少爺就no good喎...


盛惠12元



什錦天婦羅---3蝦5菜


見到人哋食天婦羅, 個樣又好似幾靚, 又多人叫,


我哋又叫咗, 都炸得唔錯, 而且份量都好多,


又唔貴喎...只需要45元



 


咁就食完我哋的日本餐了,


係有啲失望, 下次就一於去田中到買外賣返屋企食,


唔想得45分鐘時間及係到等位..


睇吓係咪咁好食先....


以前都食過田中, 不過都係好耐好耐的事


印象係平及超級大件囉....


 


食完嘢, 仲好早, 少爺話想去對面街的幾間書店


行吓行吓咁又九點lu...


但係蕭C奶諗起係千色廣場門口


有一間叫 Taipei 的珍珠奶茶店


成日都好多人幫襯


少爺未試過, 所以我就帶咗佢去品嚐


少爺要了 ----布滌珍珠奶茶


C奶要了 --- 香竽珍珠奶茶


大家都要了中size, 都係每杯10呀....好抵飲呀...



 


買完奶茶我哋就坐小巴返屋企lu.....


好耐都無同少爺行街行到咁夜lu...


變番初初拍拖時咁添....嘻嘻


4 則留言:

  1. 我覺得千之壽都唔錯. 下次有機會你都可以去試下
    [版主回覆07/13/2009 22:17:00]係邊嫁...講個地址我聽吓...ok

    回覆刪除
  2. 都好抵呀~~~28蚊半磅呀!!
    [版主回覆07/14/2009 21:39:00]都係麻麻哋囉....可能而家咀刁咗...嘻嘻

    回覆刪除
  3. 我都覺得$28/半磅好抵呀~ 一分錢一分貨呀嗎,hehe~!
    "變返拍拖時"...咁咪好囉^^~
    [版主回覆07/14/2009 21:40:00]係抵...不過都係一般囉...

    回覆刪除
  4. 日本料理,算是好抵吃。。。
    [版主回覆07/14/2009 21:40:00]可以咁講囉....不過我都係想食啲貴啲, 但有水準的...

    回覆刪除