關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月23日 星期四

日日都有約

 


最近蕭C奶忙到透不過氣


無論工作定烹飪。。。都係忙過不停呢


加上蕭C奶近日唔知攪咩鬼, 好眼瞓啊


所以近日沒有時間UPDATE BLOG


嚟緊星期六及日都有約會啊


更加沒有時間


星期六約了CANDY姐來到蕭C奶家


親身教授蛋糕及整牛舌的方法


星期日忙於準備BBQ的食物,材料啊。。


真係多采多姿呢。。。


 


其實真係好羨慕唔駛返工的朋友們


真係好想好想日日唔駛返工


做全職主婦....


越嚟越想...欲望越嚟越大啊...


因為蕭C奶真係好鐘意煮嘢食


好想日日都係廚房到整餐飽


諗吓諗吓...早知唔係讀書材料


一早去學廚啦....


 


講開又講, 最近蕭C奶愛上咗美女廚房的


新美女廚師 ----- KIT (如果我無記錯佢的名)


覺得呢位女廚師, 人又靚, 又後生, 又斯文, 又咁識煮食


好LIKE佢呀. 下星期一會同少爺去書展


呢位女廚師好似都有出書


到時蕭C奶可能會忍唔住會買啊.....嘻嘻


 


1 則留言:

  1. 你的煮意可以出書
    [版主回覆07/24/2009 13:06:00]出咩鬼呀, 我呢啲小煮意咋, 我都係四圍請教人啊...
    好...等我諗諗你的好 主意 ....唔係好 煮意 ...YEAH

    回覆刪除