關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月8日 星期三

青瓜炒火腿, 咸蛋蒸肉餅, 蒸倉魚,蕃茄紅蘿蔔燴牛舌


2009年7月8日(星期三)


 


老細返埋今日


明天開始放假....嘩...太好了


正到爆呀...


其實蕭C奶工作越嚟越多


真係有好多工作未做呀...


連上年要做的overtime return都未做


今年的同事巳出了e mail要做了...屎咪!


有見及此, 蕭C奶決定下星期唔過去DC office了


想下星期快快趣趣完成手頭所有的工作


今日lunch time蕭C奶都係到做嘢呀


真係好勤力啊.....


012.gif image by romi_romi


放咗工, 趕回家, 要煮飯啊...


媽咪當然買好, 洗好啦...


今日就我下廚啦 媽咪休息吓啦...


d16c4689.gif image by romi_romi
d16c4689.gif image by romi_romi
d16c4689.gif image by romi_romi


青瓜炒火腿



咸蛋蒸肉餅



蒸倉魚



呢個餸係咪好靚, 好好食咁呢。。。


呢個係蕃茄紅蘿蔔燴牛舌

_345.gif image by romi_romi



蕭C奶好幸福啊而且仲好感動添

baa60776.gif image by romi_romi
。。。


因為呢味餸係同事CANDY姐整嚟送比蕭C奶嫁


話說有次CANDY姐整咗返嚟公司


請蕭C奶食。。。因為蕭C奶勁愛牛舌,試吓CANDY姐手藝先


嘩。。好味道不得了, 仲好食過出面街,


因為唔肥又夠料又夠汁。。用嚟送意粉一流呀。


跟住蕭C奶梗係叫CANDY姐教點煮


有日蕭C奶就煮啦, 跟足CANDY姐的方法


但係。。OH NO。。。 OH NO。。超級難食呀

1819624474.gif image by romi_romi


(蕭C奶自認煮嘢食都OK啦)


但係真係超級超級難食, 又韌又腥味重,


食咗一口,真係食唔落,當然蕭少爺唔想嘥哂兼唔想我失望,


佢食完一口又一口, 但係佢食到第三口,


蕭C奶就STOP咗蕭少爺了。。。因為實在太難食


你哋諗吓蕭C奶自己都覺得好難食, 可想而知,有幾難食啦。


之後,返到公司, 蕭C奶就同CANDY姐講,


唔掂呀,攪條舌唔掂呀,

82da9d58.gif image by romi_romi


用淨咗啲, 比埋你, 你攪掂佢啦,我唔會再整嫁了。


之後, CANDY話以後佢整, 就預蕭C奶一份,


其實CANDY姐請蕭C奶食咗三次嫁了,


真係好幸福啊!

873d93aa.gif image by romi_romi


 


再次多謝CANDY姐,


真係好好好好味呀。。


無得頂呀。。。


繼續長期供應蕭氏夫婦呀

1188210547_983076.gif image by romi_romi


1 則留言:

  1. 請問 蕃茄紅蘿蔔燴牛舌 點整呀?
    [版主回覆07/11/2009 12:02:00]哎,我無食譜啊。。。上次CANDY姐講咗比我知,整咗唔好食,我就咩都無記LU, 不過咁,我約咗佢25號嚟我屋企到教我整CAKE,同埋佢話我咁LIKE牛舌,佢當天直頭親身教我整喎,到時我再話比大家知啦,好嗎。
    希望到時我識,之後自己整啦。。

    回覆刪除