關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月17日 星期五

麻麻哋的藍莓muffin


 


2009年7月17日(星期五)


 


琴晚蕭C奶又整香蕉cake


因為今晚約咗一堆朋友仔打邊爐啊


呢堆朋友仔好耐無見


想請佢哋食吓囉...


原本答應咗jordy今晚打邊爐


整藍莓muffin的


咁我都有整...只可惜蕭C奶貪得意


用咗第二個方法整...


唔好食呀...蕭C奶個人認為唔好食囉..


因為焗的時候巳經聞到嗰種肉桂味


好難頂呀...心諗一定唔好食...

1401056086.gif image by romi_romi



(蕭C奶一路焗一路好後悔用咗第二個方法)


而朋友仔jordy, 係一個比較識食的人


所以決定唔會送比佢了


將佢的quota比第二個先...嘻嘻



睇吓...一啲都唔似係藍莓muffin,


仲有呀...個樣又唔靚, 個色又唔得..唉....超失敗


我發誓以後都唔會再用呢個食譜呀


仲有我以後唔會用肉桂粉呀...


仲有仲有...以後都唔會再用呢款入爐杯呀...


又唔靚焗完又油淋淋咁...一啲美感都無呀...


所以今次係徹底失敗及超超超唔滿意呀.....

7aea69d5.gif image by romi_romi



原本諗住整好味又靚的藍莓muffin請gigi呢堆同事食


而家...唯有梗著頭皮都要請佢哋嚟試食啦.


蕭C奶知道呢堆同事好好的


就算唔係幾好食.佢哋都會就住嚟講...


但係對於一個有要求的人嚟講


呢堆真係唔合格..係好唔得呀...



哈哈...今次幫阿慶又換咗個new look....呵呵...


長毛呀.. (梁國雄議員?????)....仲口大添呀


015.gif image by romi_romi


當蕭C奶話今次唔好食嫁...希望你哋唔好介意啦..


佢哋問點解唔好食..跟住我詳細講咗....


阿慶一聽到有肉桂味..佢話...佢like喎....


嗯..蕭C奶都知每個人口味唔同...不過..都係嗰句啦..


本人不愛它的味....整的人都唔like....咁整的人會整得唔開心嫁


咁樣出嚟的貨品都會係唔好食囉...



呢張相阿慶又變咗身了...


呢個係MJ look 喎......唔係MK look呀...

35.gif image by romi_romi


好型仔啊...我哋六位變咗佢的最佳dancer...哈哈...



阿英最好老實, 食完都話麻麻哋, 唔係幾好食....


而阿慶就話ok喎, 因為佢like肉桂, 所覺得味道ok, 不過就唔夠鬆囉


而shirley及mandy就話可以接受, 都係ok, 唔係蕭C奶講得咁難食


不過...佢哋食過琴日的香蕉muffin/cake, 異口同聲都話


香蕉muffin係超好味啊...



多謝您哋比面啦....仲口下留情添呀


仲有唔介意食失敗之作


蕭C奶都係自己知自己事


蕭C奶做到一百分

2bb50a56.gif image by romi_romi
,     唔要ok分呀...
G100-1.gif image by romi_romi


所以蕭C奶一定要再整過真正超美味的藍莓muffin


比大家食....


 



 


今日係同事Ada姐姐的生日正日


琴日中午lunch我哋同ada姐去咗我哋的buffet飯堂到為慶祝


buffet飯堂----港島香格里拉酒店--cafe two


真係我哋的飯堂啊....成日都去....我哋好富貴嫁....


cafe two真係保持住水準...佢呀, 日日都咁多人


無論午市或晚市


食咗咁多年, 都一直保持水準, 所以成為咗我哋的飯堂



ada 姐佢好鬼客氣呀...


生日之星都自己訂定個birthday cake


ada姐姐訂了美心的意大利芝士餅Tiramisu


佢話好好食嫁喎....一於試吓先



靚就幾靚, 個cream好似好滑咁...好有期望


不過...唔係蕭C奶自己又再讚自己呀


講真外表就好像樣, 但係內裡就一啲Tiramisu的味都無


如果要比分---會比3分...哈哈..


因為真正的Tiramisu係有少少酒味的


而佢一啲酒味都無, 仲有得個甜字


個質感又唔係話好滑....

G002.gif image by romi_romi


唔掂...都係自己整好食好多...


 



 


好了.....做好哂嘢...等放工


同朋友仔嘆打邊爐.....


bye bye


沒有留言:

張貼留言