關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月18日 星期六

打風煮意@莫拉菲


 


2009年7月18日(星期六)


 


嘩...終於都等到呢日了


因為呢個星期唔知點解好鬼攰


日日都唔係好想起身返工


好眼瞓.....


終於等到今日, 可以好好咁瞓覺呀


真係証明蕭C奶好攰


攰到今日少爺起身返工又唔知


少爺原來一早起咗身仲睇咗集卡通片先返工


我又唔知


佢幾時出門, 我更加唔知


一瞓就瞓到12點半啫...比起平時都早咗起身啦...


之後老爺送信過嚟


坐咗一陣就走咗lu...


係到掃吓地, 準備定個午餐等少爺返嚟嘆


返嚟了...煮好過日本烏冬餃子麵


之後少爺就睇追佢套日本卡通片


都幾好睇嫁...好攪笑嫁


蕭C奶就係到update嗰blog及探訪其他blog友



嘩....到咗夜晚終於都掛八號


唉...點解唔到返工時掛啫


放假先嚟掛...超無癮


今晚煮意:


 


薯仔炆雞



清炒節瓜



 


2 則留言:

  1. 你真係好有心機煮野食,差不多日日都煮呢!
    [版主回覆07/19/2009 13:35:00]係呀, 基本上如果無咩特別嘢, 唔係約咗朋友食飯, 返去老爺或媽咪家吃飯, 我係會日日都煮飯嫁..嘻嘻...
    因為你個朋友你阿榮少, 淨係鐘意留係屋企及食住家菜呀....唔煮點攪呀...而且仲可以慳啲嘛...
     

    回覆刪除
  2. 喜歡食住家菜先好呀,證明你煮得啱佢心水~ good~
    [版主回覆07/19/2009 18:31:00]都係的, 因為我都好多變化, 有中, 西, 日, 意....等等...咁老爺煮嚟煮去都係嗰啲嘛....嘻嘻...
     

    回覆刪除