關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月31日 星期五

小聚會

 



2009年7月30日(星期四)


 


琴日蕭C奶放咗一天假


為了今天與朋友仔的lunch gathering


大家識咗十年有多


真係好難得....


難得在於我哋都不分彼此


呢次的小小聚會


無叫到 '叻叻'


因為佢係金鐘啊...所以唔方便叫佢上嚟呢


叻叻...唔好嬲呀...唔係有心唔叫你嫁


相信你會明白的, right?


Photobucket


睇吓今日我哋的gathering有咩食先?



蕭C奶自家製麵包


一個有芝士, 一個淨包, 用嚟點咖喱伴食



天氣咁熱, 最好就係食啲凍凍地又開胃的沙律啦


made by: 經理



上次見dada整過咖喱, 好想食呀....



為了配合dada的咖喱, 除咗有包包配之外,


經理仲煲咗啲健康的雜錦米比我哋配咖喱汁啊...


真夠細心呢.



上篇都解釋咗..原本係整銀針粉的....


但係唔知咩原因啦...就攪到蕭C奶變咗


錯有錯着, 改咗個新名叫做 銀針粉棵條....


都ok的, 煙煙韌韌, 幾有趣呀..



由於蕉蕉及ivy姐唔會整嘢食嫁了...


所以佢哋就負責買coffee比我哋飲啦...


買一送一, 好抵呀...



Photobucket



 



今日整啲相時, 覺得成日都係就咁齋相,


好鬼悶囉...一於咪畫吓啲公仔咁囉...


不過蕭C奶一向都無藝術細胞...哈哈...


最好笑係ivy姐....其實我係想畫佢有頸鍊嫁...


不過.......!!!!!



蕉蕉+蕭C奶+經理



逢星期二及四蕭C奶都要返灣仔office


好開心嫁, 因為可以見到灣仔office的同事


而且因為蕉蕉, dada, 經理及ivy姐都係返灣仔


而且仲要大家都係隔離, 所以可以一齊成日食lunch相聚啊..


攪咗第一次小小lunch gathering,


之後我哋都可以成日攪啊....


下一次要睇吓叻叻過唔過到嚟先....


咁就完美了.


dada的blog內都有記載到我們的聚會啊:


http://hk.myblog.yahoo.com/amanda_chan118/article?mid=7652&prev=7397&next=7616


Photobucket


 


由於蕭C奶最近要keep fit


所以lunch及dinner, 只可二選一


今日lunch同咗佢哋食


dinner就無得食了


唯有煮個麵比蕭少爺食啦....


都咪話呀....一邊煮出前一丁, 一邊就好想食呀!!!!


最後...蕭C奶當然係忍唔住


要蕭少爺比我食番一啖啦....


 



嘩...真係好耐無煮過呢啲咁唔負責任的晚餐比少爺食呀....


雙蛋出前一丁.....盛惠18蚊, 唔包飲品.



 


Photobucket


1 則留言: