關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月7日 星期二

媽咪兩天煮意

 



 


2009年7月6日(星期一)


 


今天放假陪媽咪去咗做第一次電療


之後...好忙呀...


要同媽咪到大興政府合署到申請津貼


跟住又要去元朗到攞特區護照


攪好哂...巳經係中午一點多了


就同媽咪係咗元朗的大排檔到食碗面


然後我哋就去咗千色廣場到嘆冷氣啦


因為個天真係熱到爆呀...


行行吓...個身涼哂...我哋就出發去街市到買餸囉..


跟住返入去天水圍


諗住去同晴晴玩


點知蕭C奶諗住今日放假唔好嘥時間


就係到整咗17杯香蕉muffin


因為仲有好多同事同朋友要食呀...


就係咁一整就整到成6點


打比晴媽話佢知我哋食完飯先過去...


 


媽咪煮的: 蕃茄炒蛋



蕭C奶煮的: 彩椒龍脷柳



難得放吓假, 陪吓媽咪過咗一日


雖然我無同媽咪去到邊


但係我諗媽咪都應該開心卦...


 



2009年7月7日(星期二)


 


今日係十五, 所以今日係食齋日啊.


今日係小暑呀...所以媽咪煲咗個冬瓜湯水


(影得勁差呀..)



炒生菜



炒冬瓜片芽菜



酸齋



 


而家好鐘意食齋嗰兩日


因為清清地...真係好舒服啊...


2 則留言:

  1. 呀,d齋菜好靚,全是你煮的嗎?
    [版主回覆07/08/2009 10:24:00]NO呀,琴晚的齋菜是媽媽煮嫁。。。

    回覆刪除
  2. 吓! 酸齋係自己整架, 你兩母女真利害阿, 乜野都識煮, 小女子真係好羨慕你地阿!
    可唔可以叫伯母教吓我阿, 因為我好鬼鐘意食酸齋ga!
    [版主回覆07/08/2009 11:43:00]你真係當我哋係神仙咩。。。哈哈。。。
    個酸齋係阿媽買番嚟嫁。。。佢鬼識整咩。。
    比咗個誤會你哋添。。唔好意思呀。。
    不過咁。。如果他日我哋識整。。就講比你知,OK。

    回覆刪除