關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年7月16日 星期四

白蘿蔔煲咸豬手湯, 蕃茄煮紅衫魚, 蒜茸炒勝瓜

 



2009年7月15日(星期三)


 


蕭C奶今日好開心好開心


因為工作又完成了好幾樣


呢個星期好鐘意返工


實在太自由太舒服了


唔好以為老闆不在


蕭C奶會偷懶唔做嘢


錯了..反而增加了工作效率


更加專心工作


放工不用趕著回去煮飯


因為有愛心晚餐之媽咪煮意


6f428754.gif image by romi_romi


媽媽煮意:


白蘿蔔煲咸豬手湯


 


第一次飲呢個湯, 就係媽咪煲比蕭C奶品嚐,


記得第一次飲完, 愛上它了, 十分喜愛,


呢個湯除咗好飲, 仲有好好味的白蘿蔔及咸豬手啊


咁就有湯飲之餘, 仲多咗一個餸添....


 



蕃茄煮紅衫魚


蕃茄蕭C奶一早買定, 最愛煮紅衫魚, 因為好味囉...嘻嘻


媽咪煮的梗加好食十倍啊....



蒜茸炒勝瓜


蕭C奶最愛這瓜, 愛它清甜及爽口啊...



 


食完飯....蕭C奶又趕住開工呀...


唔係做freelance呀...


係整cake呀...


實在有太多 '粉絲' 等食蕭C奶的homemade cake呀...


_962.gif image by romi_romi


(真係唔知個醜字點寫..不過識打囉...)


唔講住了...開工呀...


再見!


4 則留言:

  1. 而家先開工?你做未呢?明天重要返工喎! times square有展覽,我都影咗相!^^

    回覆刪除
  2. 白蘿白咸豬手湯, 真係第一次聽咋, 請問仲有無其他料架?
    [版主回覆07/17/2009 15:04:00]有呀, 我媽咪加咗幾件豬骨及花生, 果皮去煲. 記得煲時, 隻咸豬手先出一出水, 先煲. 煲好攞出嚟放涼, 將啲咸豬手肉切件, 將件豬手骨放回湯內. 食時才放回熱湯過一過冷河咁, 再取出來加埋白蘿蔔, 咁就可以做餸嫁了.

    回覆刪除
  3. 隻咸豬手---買現成嗎?
    [版主回覆02/05/2013 16:12:47]HI HI, 係超市凍櫃到嫁, YES, 係現成的. 蓉咗雪就可以煲嫁了...買時候, 隻豬手巳經有味嫁了. 你只要煲到佢淋咗, 攞出嚟, 切啲肉, 咁個骨頭再放番湯到, 再煲多半個小時就得嫁了...我通常啲肉切咗, 就唔會放入去先, 等到煲埋個骨頭, 半小時後, 先再放番啲肉入去, 煲幾分鐘就OK了.

    回覆刪除