關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月31日 星期六

巳經打咗第3針了...


 


今年的新年真係好唔同.


相信媽咪都會有咁的感覺,


因為每年媽咪都一定會返去婆婆到一齊過年.


我當然知道媽咪好想陪婆婆啦.


但唔緊要的, 我哋過多幾日, 等啲親朋好友走哂,


我哋就會返去.


 


報告一吓....媽咪巳經打咗第三枝化療藥了,


好順利, 無唔舒服, 只係到咗第三日, 有啲攰.


再一次感謝上天的眷顧, 媽咪可以順利完成第三針.


時間很快, 醫生話二月頭返去覆診,


到時會約做手術的醫生同我哋見面,


因為屯門醫院唔知我哋打算搵私家醫生做手術的,


咁我當然唔會同佢哋講住話搵私家醫生做啦,


因為我都想聽吓屯門醫院的醫生點講先...


等我再去聽吓私家醫生又點講嫲...


聽屯門醫院的醫生講, 二月頭會打第4針的化療藥,


醫生話如果情況許可, 有可能唔需要打哂6針都可以做手術.


突然覺得好似好快做手術,


心裡既開心...但又很害怕.


開心是: 當然好想快啲將個惡腫瘤趕走佢啦.


但害怕是: 好擔心媽咪做手術的時候, 唔知會有咩事發生....


好驚...


不過, 我知到時, 我都係無得驚咁多嫁啦....


總之都係嗰句: 希望上天保佑!


 


媽咪: 祝您: 一切事事順利, 平平安安!


 


5 則留言:

  1. 放心吧!你和你媽咪都咁好人,上天會睇住嘅! 祝你媽媽快啲康覆!身體回復以前咁健康啦!
    [版主回覆02/02/2009 11:50:00]謝謝您啊。。。喂,你個BLOG啲相好鬼靚呀。

    回覆刪除
  2.  

    祝你及家中各人 :





    更祝伯母 :
         
    [版主回覆02/03/2009 00:09:00]多謝經理呀.....你都係祝您一家三口加多多....開開心心, 身體健康, 幸福快樂.

    回覆刪除
  3. 你可以放心架, 你媽咪一定平安冇事架!!!
    [版主回覆02/03/2009 00:09:00]yes, madam....

    回覆刪除
  4. 放心啦,我和henry都會祝福你和你的家人,祝你們身體健康,一切都順順利利!我家幾時都OK架!你先結婚我都未上來拜年添,趁未過十五,你給我一個期,我上來你家拜下年先!因為你煮野真的好拿手呀!
    [版主回覆02/03/2009 00:14:00]我煮嗰啲通常係表面靚, 但係味道就......哈哈哈...ok啦....
    嗯....你好鬼客氣呀...我未有時間呀...因為呢幾日都放假,每日放半天, 因為要陪媽咪覆診, 嚟緊星期三可能打第四針, 通常打完針頭個幾日我哋全家都會在媽咪身邊, 不走開啊....
    所以到時再算吧...ok....但都多謝您呀.

    回覆刪除
  5. 真的嗎!?咁多謝你嘅欣賞先! 我會繼續努力嘅!影多啲靚相返嚟俾大家睇!
    [版主回覆02/03/2009 19:28:00]好呀...

    回覆刪除