關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月16日 星期五

神奇清潔泡綿(科技泡綿)

 



 


就快到新年了,


係到預早祝大家新年快樂啊!


又到咗靚太介紹之家居用品篇.


過多一個星期,就到新年,


相信大家都忙於開始大掃除的工作了,


今日為大家推介的家居用品,


就可以幫助大家輕易做大掃除,


係咩嚟....可能有朋友仔都巳經見過或者用緊,


但都有啲朋友仔應該係未知的,


係咩嚟.....咪就係....


神奇清潔泡綿(科技泡綿)


 



 


有幾神奇,


只須沾微量水輕輕一擦,任何污垢馬上乾乾淨淨。


讓你輕輕鬆鬆享受乾淨舒適的環境。


免清潔劑、不傷玉手, 環保, 無毒啊。



大家只需要在日本城或者jusco的十元店都可以買到.


有好多款及size的, 我就會推介大家買以下的size,


因為長四方係最好用的, 有啲係好細個或者係好薄的,


我個人就覺得唔好上手囉...


點都好, 大家自己擇自己需要的size啦.




 


自從用咗呢個之後, 真係方便好多,


一早就好想推介比大家,


但因沒有時間, 家居篇開張了, 我會努力介紹好嘢比大家.


相信大家都好好奇,


'它' 究竟可以用在那裡呢....


不用心急, 我上網找到以下的link,


內裡有兩個短片介紹,


當大家看完這兩個短片,我包保大家會立即跑到去買啊....



(請大家用心用點時間,把全篇的文字及短片看完啊...


這個網誌還會分以下的


鞋子篇,大掃除篇,蔬果清洗篇,


碗盤清洗篇,兒童使用篇等,


讓你知道如何使用神奇清潔泡綿(科技泡綿)的方法)


 


請大家慢慢欣賞啦!


http://www.wretch.cc/blog/cleanmagic


 



5 則留言:

  1. 清潔茶杯漬最好用呀!
    [版主回覆01/17/2009 13:47:00]我就覺得有好多都好好用啊.....yeah...

    回覆刪除
  2. 咁利害!我待會落樓下買先!
    [版主回覆01/17/2009 21:58:00]快啲呀....

    回覆刪除
  3. 你就係要介紹呢個比我? 哈哈!!! 多謝你呀!!! 真知我心呢!!! 好!! 我都要買嚟試吓先得!!!!!
    [版主回覆01/17/2009 21:59:00]嘻嘻....

    回覆刪除
  4. 嘩!依個海棉我用佐好耐啦,超好用,好似擦紙膠咁,一擦即去漬囉.
    [版主回覆01/19/2009 09:37:00]係呀。。。。超 正呀。。。

    回覆刪除
  5. 我都有買一條抹布, 不過呢我聽d人講,呢隻有"人樣"公仔嘅牌子有好多假野,正式日本嘅叫"激落君".....個公司名好似係 Lec之類
    [版主回覆01/19/2009 22:37:00]係呀, 係呀, 激落君係最好的, 但係呢幾款都唔錯嫁...

    回覆刪除