關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月16日 星期五

好友DaDa及斯斯的生日飯@小男孩 Baby Blue Cafe & Bar


 


2009年1月15日(星期四)


 


今日的飯局為好友DaDa及斯斯妹妹慶祝生日,


今晚雖然未人齊,


阿榮, 叻叻及佐冶各自都有事未能出席,


但是我們一行七位都很熱鬧啊....


 



 


在這裡再次祝DaDa及斯斯:



 


 


今晚的生日飯局地點選擇在銅鑼灣,


地點為生日之星的DaDa擇的,


餐廳名都幾得意, 叫作:


小男孩 Baby Blue Cafe & Bar 


網址 : http://www.openrice.com/ restaurant/sr2.htm?shopid=6203  


 



香草炸魷魚圈, 有氣及無氣清水及軟綿綿的包包


(啲包包睇落外表好普通, 但係食落好軟綿綿同好好味嫁)



頭盆: 凱撒沙律, 三款生蠔, 海鮮拼盆及醬料


藍貝: 菠菜焗藍貝, 白酒汁煮藍貝


主菜: 炭燒牛扒及爐魚


蟹肉長通粉, 蕃茄乾意粉, 墨汁意大利飯


 



南瓜湯及周打蜆湯


特飲+咖啡



甜品: 蕉糖布甸, 蛋白餅, 軟心朱古力布甸及芝士餅



美女合照



許願了.......




 



 

















     
     





2 則留言:

  1. 又食啦,我家少爺不太喜歡吃西餐,所以我多數食中菜架,無得食好彩都有得睇,正!!!!!!!!!!好味.
    [版主回覆01/19/2009 09:34:00]咁都得。。。哈哈

    回覆刪除
  2. 呢間野雖然唔係想像中咁好食,但論環境係一流既! 最回味係d冷盤(海鮮)!
    [版主回覆01/19/2009 14:43:00]係呀, 好新鮮好鮮甜呀。。。
    意粉及意大利飯就真係好普通LU。。。第二度好食好多呀。

    回覆刪除