關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月21日 星期三

拍拖仔@海鮮站


2009年1月18日(星期日)


 


今日老公約我去街街,


諗住下星期天氣會轉冷,


諗住而家接近新年有好多嘢都有discount,


想買件新的羽絨褸比阿榮老公,


所以我哋決定去尖沙咀了.


 


出到去, 早餐同午餐都未食喎...


我哋先去新港的food court到食嘢先....


食咩呢......唔...就食點心啦....



行完街街了,我哋梗係要去食好嘢啦,


較早前,王子介紹了一間專食海鮮的食店,


叫做---海鮮站


睇到佢啲相,好似好好味, 好新鮮,價錢唔算太貴,


一早就好想去試吓,嘻嘻,難得我哋倆公婆肯出街,


今日一於去呢到啦。。。。



 


先嚟一壺靚茶。。。



翡翠螺

  


(好新鮮好甜)



嘉菲蟹  


(職員介紹你種蟹唔係食膏的,係食佢的肉,呢


種蟹的肉質真係好清甜,唔駛點任何醬汁,個蟹蚶超正呀)



中蝦鮮果沙律


(全部都係新鮮生果,有木瓜,火龍果,蘋果,青瓜等)



蒜蓉包


(送的,不過我覺得無咩特別,夠熱夠脆)



蒜蓉粉絲蒸聖子皇


(好大隻, 好長, 好爽口, 嘻嘻....食完仲想再食,唔夠喉呀!)

 



 


   


 


      海鮮站


       電 話 : 2155 1113            平 均 消 費 : $150 - $200 / 位


     地 址 : 尖 沙 嘴 加 連 威 老 道 100 號


                   港 晶 中 心 地 下 41 舖


 



 


2 則留言:

  1. 嘉菲蟹,未食過喎~
    睇落真係好多肉喎~
    [版主回覆01/23/2009 00:44:00]佢仲有幾款蟹嫁, 你問佢, 佢會每隻蟹的特色係咩, 佢會解釋比你聽, 然後你自己擇想食咩款.

    回覆刪除
  2. 嘩...我超鍾意食蟹架 ..睇到我流晒口水 tim ...唔得..我都要拉亞仔去試試先得..
    [版主回覆01/23/2009 11:20:00]快啲試啦。。。記得BOOK位呀, 因為佢個到得幾張枱嫁炸。。OK。

    回覆刪除