關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月4日 星期日

Happy X'mas and New Year Party @ Home Gathering

zwani.com myspace graphic comments

 

 

2009年1月3日(星期六)

 

 

我哋呢堆朋友仔, 每年都會開聖誕派對,

今年大家都太多活動, 所以今年要過埋08年先可以約齊人.

 

由於過咗08, 09先開派對,

所以今年我哋的party係叫做:

Happy X'mas and New Year Party!

 

而且今年我哋改咗地點兼派對的形式,

以往會在經理屋企, 今年就係我屋企,

以往形式會是大食會, 今年就改為打邊爐了.

 

為咗今次的打邊爐, 我巳經分咗幾日買嘢之外,

仲要攪著我阿哥添...因為佢幫我哋包餃子囉...

仲要有三款口味呢?

 

好了...唔講住...

開始我哋的party了....

 


 

 


 

 

 

大家分工合作, 預備打邊爐的食物,

洗呀, 切呀....

 


 

又要準備少少裝飾, 人未齊, 得幾份禮物炸,

今年我準備咗每份禮物都掛上一個不同圖案的牌.

 


 

阿榮老公切的蒜蓉, 辣椒仔及蔥

還有各款調味料----豉油, 醋, 麻油, 美極, 日本買回來的柚子辣汁

(老公話要學出面啲打邊爐鋪頭咁專業喎..
  .)

 

哥哥帶來的二鍋頭及叻叻帶來的果酒

(今次真係飲咗支二鍋頭呀...佢地話好難頂呀....

但支果酒就超好飲呀....)

 

還有各款飲品

忌廉, 雞骨草, 蔘蜜, 烏龍茶, 綠茶, 煎茶, 紅酒等等

 

四款湯底

豆乳鍋, 譚魚頭的辣鍋, 海鮮鍋

仲有一款係小肥羊鍋(不過係阿蕉到, 所無得影相呀)

 

各款餐具

 


 


 

睇吓有咩食先:

 

第一格左開始:

金菇,雞肶菇, 鮮東菇, 西洋菜, 莞茜, 豆苗及茼蒿,

玉子豆腐及豆枝竹

 

第二格左開始:

日本素食, 日本稻庭烏冬及日本的粉絲

 

第三格左開始:

鱔, 豆腐, 炸枝竹及生根

 

 


 


第一格左開始:

豬潤, 雞肉及各款丸類

 

第二格左開始:

小肥羊, 豬肉, 肥牛及阿哥親手包的三款餃子,

分別有:  菠菜豬肉, 蝦豬肉及齋餃

 

第三格左開始:

海蝦, 生蠔及象拔蚌仔

 


 

嘩...好多嘢食呀.....

雖然蕉蕉及佐冶未到...但係大家都好肚餓了,

唔等佢倆公婆了, 食住等啦...

 


 

開始我哋的打邊爐了.....食吓嘢, 又講吓笑

唔講唔知, 我哋係開咗三個爐囉.

我都未試過係屋企到開咁多個爐呀...

但無計...因為我哋成十幾人喎....而且哥哥又食素的...

唔開咁多過點得呀....好彩我有咁多爐炸...

 


 


 


 

由於較早前, 大家各自各都有去旅行,

今日齊人, 大家都可以互相送手信了...

枱面嗰啲咪係手信囉...

 


 

至於我準備咗兩份禮物比靖悠b及sze sze,

希望佢哋鐘意啦....

原來經理都有份小禮物比靖悠b喎...

 



又到交換禮物的時間了....

影張合照先....

 

 


 


 

今年ivy姐攪攪新意思,

唔再係用抽號碼形式了,

今次係要答IQ題呀...

ivy姐問, 各位就舉手答, 答中自己擇禮物.

 

ivy姐開始問了.....

睇吓各人的表情及動作...

超攪笑

 


 

 


 

抽完禮物, 開支香檳, 然後一齊拆禮物lu....

 


 

再食埋dada親手整的兩款蛋糕.....咁就完咗我哋的party了...

好開心, 好興奮, 好玩, 超滿足呀...

 


 


 

 

哈哈....送哂佢哋搭車之後,

我同阿榮老公就返屋企了...

有咩做,,,你哋話呢....


 

 


 

 


再祝大家


~MERRY CHRISTMAS~


AND


A


~HAPPY NEW YEAR~


 



11 則留言:

  1. 哈哈..妳們玩得很開心.妳哥哥好叻呀.製造食品好像好好味道呀.我看見都開心呀.
    [版主回覆01/06/2009 09:36:00]係呀, 嗰晚啲嘢好鬼好味啊。。。我最最最愛係屋企到打邊爐, 因為乾淨又舒服。。只是要花多點工夫囉。但係值得的。

    回覆刪除
  2. 少奶,真的非常多謝妳、少爺和阿哥。辛苦晒!那晚之後,我的腰圍粗了3吋呀!
    實不相瞞......那晚我吃了18隻餃子啊,嘻嘻。
    [版主回覆01/06/2009 09:39:00]嘩。。你咁勁食咗成打半咁多。。。唔覺喎。。
    咁你做多幾堂運動啦。。。如果你肥咗3吋, 咁我一定會有六吋啦。。。死未。。。

    回覆刪除
  3. 真係辛苦哂,唔該哂! d相好靚喎,影得我靖悠好Q呀! 你d藍色碗好靚呀,响邊樹買0架?
    [版主回覆01/06/2009 12:07:00]唔辛苦呀。。因為可以同好友一齊,幾辛苦都值得嫁。
    啲相OK啦,用咗幾佪鐘排位囉。。唔係我影得靖悠Q,係靖悠跟本好可愛嫲。
    啲碗係朋友送嫁,係佢公司啲SIMPLY嚟的,因為多數會係我屋企到攪大食會,所以佢上次見到公司有,咪即刻攞咗十幾隻比我囉。

    回覆刪除
  4. 多謝蕭生蕭太的熱情款待,令今次的派對得以完滿舉行,我謹代表各人向兩位表示謝意。
    由於食品種類繁多,令各人忙於飲食,至令疏於善後(清潔),今次就讓榮少大顯身手(需時一個鐘),時間也真長了點,手腳也真慢了點,為了要令你成為老婆的出色助手,我們決定下次的聚會也在你們家舉行,以便訓練你成為頂級助理,我們的苦心希望蕭太能明白。
    預祝能成為出色的老婆助理,飲杯!!
    [版主回覆01/06/2009 12:15:00]我本來就巳經係好好好,超級好的老婆啦 。。。助理唔係我喎, 係我老公先啱呀。。。
    佢手腳的而且確比較慢了點。。可是。。。他很用心啊。你看他切出來的蒜蓉,蔥及辣椒就知啦。
    我不嬲做家務都好快手腳嫁, 所以你唔好拆我招牌呀 。需要訓練的不是我呀。。。是我老公呀。。。哈哈。。
    佢應該要成為出色的老公助理呀。。。

    回覆刪除
  5. d碗原來係人哋送既,真可惜買唔到咯!
    [版主回覆01/06/2009 12:54:00]係呀。。。一係我第時問吓佢仲有無啦。

    回覆刪除
  6. 咁我唔客氣喇! 唔該哂!
    [版主回覆01/06/2009 20:28:00]咁friend唔計得咁多啦...

    回覆刪除
  7. 嘻!我係話叫榮少做你的頂級助理(即老婆既助理呀!)
    你當然無問題,你老公就要入營恃訓一下啦!
    [版主回覆01/06/2009 20:29:00]原來我理解錯咗喎, 哈哈..我真係未訓醒呀.....

    回覆刪除
  8. 唔記得提你,你老公入營前記住叫我老公一齊去播。
    [版主回覆01/06/2009 20:28:00]我驚我老公叫唔郁你老公喎....呵呵...

    回覆刪除
  9. 哈~最後幅相好搞笑呀
    [版主回覆01/10/2009 21:38:00]係呀. 你都覺得呀...

    回覆刪除
  10. 我都好LOVE打邊爐~~我後日都打啦~~~~哈哈
    [版主回覆01/10/2009 21:39:00]我都係呀...超正呀...

    回覆刪除
  11. 為左考驗榮少嘅家務能力,下次去你度搞BBQ
    [版主回覆01/10/2009 21:39:00]我屋企點搞bbq?????

    回覆刪除