關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月2日 星期五

再說阿哥係最好的..

  


 


2009年1月1日(星期四)


 


點解要'再說阿哥是最好的'....


因為我哋去完柏麗灣之後,


我哋就返去食飯了...


嘩..一返到去, 巳經見到阿哥係廚房到忙個不停,


叫我地坐下先, 好快就有嘢食喎....


只見佢洗完一樣又樣,


又開哂啲鑊呀煲呀, 一袋二袋,


問阿哥又咩嘢可以幫手,


佢話無呀, 你出去等吓啦, 半個鐘, 包你哋有好嘢食.


咁好啦, 我都係煮嘢的人,


我都係鐘意自己一手一腳整的,


唔好煩到其他人.


睇住個鐘....真係半個鐘,


一碟二碟靚餸出爐了.


睇吓有咩好嘢食先....



莞茜皮蛋鯇魚片湯



蒜蓉粉絲蒸扇貝



蒜蓉芝士大蝦



薑蔥炒生蠔



梅子蒸排骨



灼玻璃生菜



Clapping Hands


果然勁呀, 五餸一湯, 白飯入裝.


我哋屋企出名煮飯煮餸, 係快靚正.


阿哥再次挑戰我的梅子蒸排骨,


呵呵.....可惜係....仍然我係整得最好的一位啊.


連我阿哥係大廚都唔夠我嚟呀,


超開心喎.....好彩我都有一樣係屋企人整唔到的.


阿哥成鬼日問我有咩秘訣,


其實我講哂比佢聽嫁,


但係都唔知點解佢整嚟整去都係整唔到個味道,


咁無法lu.....



阿哥...呢味餸...


下次都係留番我嚟啦....kakakakak








3 則留言:

  1. hi...左脾blog友..早晨..妳下一次個湯落一啲茶瓜.不過有一啲人不喜歡啲茶瓜味道,但糸我很喜歡個啲茶瓜味道.我給予妳的意見.不知道妳喜歡不喜歡我的意見???
    [版主回覆01/04/2009 18:49:00]咩叫茶瓜呀??/ 係邊到買嫁, 點的樣先.  因為我未聽過呀, 有咩好呀. 當然喜歡你給意見啦, 因為我又可以知多一樣嘢嫲. thanks呀.

    回覆刪除
  2. 我都唔記得咗茶瓜??我知道落啲茶瓜糸湯水好好味道.糸什貨店散賣.可以賣二元就得啦.不要落哂落啲湯到.啲湯保好.後落啲湯可以.我不知道妳.明不明白我講嘢???
    [版主回覆01/05/2009 11:04:00]謝 你, 我咁醒, 梗係知你講咩啦。。。

    回覆刪除
  3. 早晨..我都知道妳糸叻女.

    回覆刪除