關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月1日 星期四

日本九州之旅--由布院(又名湯布院)--(第四天)-----Part II

 


日本九州之旅--由布院(又名湯布院)


2008年11月16日(星期日)


(第四天)--Part II


 


開始展開我哋的自由活動了.


我同阿榮老公一邊欣賞由布院的環境, 一邊shopping, 又一邊試食, 好鬼捨意啊!


見到好多人都買嚟食, 我地又唔執輸, 又買咗一串嚟試吓,不過其實我哋都唔知係啲咩嚟, 食完都唔知啊...



走在湯の坪街道,到處都有各式各樣的商鋪, 由如一個小鎮或小村莊, 十分喜歡, 令人很溫暖,很有氣氛啊! 而且周邊還有很多紅葉的樹, 很有秋天的感覺...




十分喜歡老公幫我影的呢張相....超like呀.



而我都很喜歡老公這張啊.....



 



 



自拍照....好鐘意呀....因為好sweet啊...




行到攰攰哋, 不如去食吓嘢, 坐吓先.


擇咗呢間專食豆腐的店子, 環境簡潔, 清靜.



我們點了, 豆腐番茄沙律及煎豆腐, 好好味啊, 又唔貴...



我哋入咗一間專買貓的商店....超興奮啊..


因為我同老公都好鐘意貓的東西啊...


門口有個貓的公仔, 阿榮又係到扮了...



嘩...勁多貓呀....隻隻都好想要呀....



最終阿榮都忍唔住帶咗呢隻番屋企囉....佢一見鐘情喎.



而我呢...就睇中咗呢套貓筷子託, 都買咗番屋企了...



仲買咗呢個紮頭髮的用品.



比錢了....影番張相先...



自由活動暫告一段落, 下一篇我哋會帶大家到好靚的金鱗湖.


下一篇再見了, 多謝大家欣賞.


沒有留言:

張貼留言