關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月29日 星期四

年初三及年初四

 


2009年1月28日(星期三)


年初三


嘩..今日終於可以好好休息了.


出咗去幾日, 成日要搭車, 真係好攰, 好悶.


唔想出咗了. 今日訓到中午,


起身後, 煮番老爺比我哋的靚餸先.



雞雞及豬脷



蘿蔔炆豬手



吃過午飯, 我哋兩個分別在家各自做自己想做的事lu...


超休閒啊...時間過得好快, 又到咗晚飯時間,


吃過我要早點訓, 因為明天初四我要返工呀....


 



 


2009年1月29日(星期四)


年初四


 


今日要返工啊....原本想唔返的, 不過見大老細放假,


無理由唔返嫁, 反正老細不在...嘻嘻...都無嘢好做.


不過, 因為今日奶奶同老公都放假,


所以我都放下午, 約咗佢哋兩個去藍田到行行囉...


我哋去完藍田再去咗沙田,


所以最後我哋三個人一齊係沙田到吃晚飯.


今日我哋去咗小南國到食...


 


四喜烤夫



糟溜魚片



蟹粉扒豆苗



稻草腩肉荷葉包(好似係咁叫)



豆沙南瓜餅



酒釀小丸子



嘩....奶奶好大個口啊....



呢間嘢都幾貴...如果講上海菜, 同我食開的係金鐘的紫至玉蘭, 真係差好遠.


今餐我哋三個人都食咗五百幾. 我平時係紫玉蘭到食平均都係180元左右啦.


不過係午市, 相對比較貴.


但係人哋的水準真係正宗及好味好多囉...


真係貴得有道理的!


098.gif


2 則留言:

  1. 紫玉蘭的確好味~
    [版主回覆01/31/2009 21:12:00]係呀係呀...

    回覆刪除
  2. 我以前都去過尖東嗰間,都幾貴架,仲好多人添.
    [版主回覆01/31/2009 21:11:00]係囉....都真係幾貴啊.....唔抵食. 貴都無問題, 我成日都話, 最緊要係你比到個水準我囉...

    回覆刪除