關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月1日 星期四

日本九州之旅--由布院--博多(第四天)----Part IV

日本九州之旅--由布院--博多


2008年11月16日(星期日)


(第四天)----Part IV


 


終於都返到嚟博多了, 好肚餓呀...食咩好呢?


最後我哋係博多站附近見到有個商場, 有好多食店, 走咗入去, 就決定去以下呢間食我哋係日本九州的'最後晚餐'.


領隊'叻叻'仲話大家今晚可以唔駛睇價錢, 總之鐘意食咩就食咩....太好了.




 


(1) 左上角---枝豆


(2) 右上角---雜錦刺身


(3) 左下角---炸蝦餅


(4)  右下角---炸雞塊



(1) 叻叻和我的---博多御饍


(2) 經理和阿榮的---天婦羅刺身御饍


(3) ivy姐的---海鮮刺身御饍


(4)  哥哥的---明太子蛋燒



大家估吓呢碟係咩-----係---'馬肉刺身'.


食落唔似平時的肉, 有啲韌, 淡味, 唔係話好食, 但又唔係唔好食喎.


總之都係想試吓啫.....都係一個好好的經驗嚟的, 反正香港無得食.


都值得一試嫁.



我同阿榮老公望住碟'馬肉刺身'個樣.....哈哈...




食了....

__4.gif image by v0327



嚟張合照先....



請大家細心欣賞以下的相片....




食完晚餐...領隊'叻叻'給每位團友送上紅葉一片....好有心思啊....


謝謝您啊....叻叻領隊.(下次都要再跟你團)




 



 



食完晚餐後, 哥哥攪咗個飲酒party.


哥哥係熊本買咗幾款酒, 大家一於試吓先....



食飽飲醉後...我哋就要返房到執拾行李, 準備明天離開日本了....


諗到呢到好唔舒得啊.....


 


由布院之旅完滿結束了,


下一篇將會係我哋最後的一天,


明天我哋仲會有咩節目呢.....


下一篇再見了...


1 則留言:

  1. 這個位於博多地鐵站的商場, 我 2008 年去九州福岡的東橫酒店住過幾天時, 也去過不同的餐廳吃過晚餐, 包括豬扒飯, 牛肉飯定食, 壽司, 鐵板燒.......................

    回覆刪除