關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月5日 星期一

抽血

2009年1月6日(星期二)


 


今天媽咪要去抽血,


睇吓啲白血球夠唔夠,


今次阿媽自己去喎,


佢話唔駛我請假,又唔要阿哥去,


咁都無所謂的,


因為媽咪真係好精神呀,


真係多得上天的保佑。


好快,抽完血媽咪就打比我報平安,


通常打完針的第二個星期抽血,


抽完就可以走得,唔駛等報告的,


除剕真係有問題,姑娘就會當日打比我哋的。


哈哈。。到咗今晚都無收電話,


咁就表示媽咪的白血球夠數了。


唔駛再去抽LU。。。


呢幾日都無返去食飯,


因為自己有少少作感冒,


唔想帶啲細菌返媽咪到,


因為怕傳到比媽咪。


等我休息多日先啦。


所以媽咪你掛住我, 都唔好意思了,


等我啦。。。暫時聽住把靚聲先啦。


我會好好保重自己的身體,


你唔好咁擔心我呀。


OK。


我哋一齊繼續加油,努力!


沒有留言:

張貼留言