關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月28日 星期三

衣服乾衣機@穿梭機


 


早幾篇咪講咗比大家知,


呢幾日係屋企到太多衫要洗呀,


我咪話要攞部'穿梭機'嚟幫吓手的,


今日就要介紹比大家認識呢部'穿梭機'了.


其實佢係叫衣服乾衣機, 不過同事介紹我用時,


佢係用'穿梭機'嚟形容, 所以我都跟咗佢咁講囉.


 



 


大家有無發覺, 有時天氣潮濕, 好多時洗咗的衫都好難乾呢?


今日洗咗一機衫, 晾咗幾日都未乾,


但係第二機衫要洗了喎...老實講....間屋有幾大呢?


又無天台, 又無露台...


有時除咗要洗衫, 仲要洗被及床單,


咁點攪呀....一來無地方晾, 二來又無咁快乾.


自從同事介紹咗我用呢部穿梭機之後,


 我就無呢個煩惱了.


佢除咗可以快啲乾之外, 仲好容易收藏添,


咁好的家居用品, 我又點可以咁自私, 唔推介比大家呢?



 


就係呢部了...只係兩個A4紙盒咁大到啦, 可能大多少少,


我就覺得巳經係算容易收藏.



打開咗, 就有以下幾樣的配件, 其實仲有一個白色外罩



 將頭先的配件切好, 就會好似左面的圖,


然後你就你要晾乾的衫掛上, 如右圖



左圖: 掛好衣服後, 加上白色外罩.


右圖: 拉上拉鍊,



 


拉上拉鍊後, 便在開關掣上,


選擇你想要的乾衣時間.


 有不同的時間, 30分鐘, 60分鐘, 90分鐘等等....



 


注意:  最好將剛洗完的衫先晾一天, 第二天才用穿梭機幫手乾衣,


這樣會比較快乾, 我通常第二日會用差不多30-60分鐘的時間.


其實視乎你的衣服厚定薄, 我最愛晾乾床單及被單等....


冬天還可以當暖爐呢?


 



 


我呢部就係用信用咭時用分加298元換番嚟的, 超值呀.


我聽同事講, 佢買時都係二百幾蚊, 但係而家吉之島有得買,


要成千幾蚊呀....好貴呀.


可能而家多咗人識啦, 所以貴咗好多.


我早前係中原電器都見到, 又係買成千元呀....


你哋自己考慮吓啦, 千元的我就覺得貴咗好多,


我個人認為幾百元都可以考慮吓...或者你哋多啲留意信用咭有無得換.


呢部真係好好用嫁....過多一排, 好快就到潮濕天氣,


到時你哋要晾衫時就知有幾煩lu....


總之我而家就方便好多, 又煩少咗一樣家居問題了.


 



 



 



4 則留言:

  1. 真係幾好用喎!
    [版主回覆01/28/2009 23:40:00]哈哈...咁橋我留咗個回應係你個blog到喎.....
    就係想介紹比你, 因為新婚之後, 就會出現好多想要或者有用的家居啊....

    回覆刪除
  2. 祝你們牛年快樂,身體健康,甜蜜滿瀉,當然要發大財啦~~

    回覆刪除
  3. 對呀,我來回我倆個blog秒秒都有新野,哈!我早排買左個掛衣架,同你呢個好似,但就係無乾衣功能。你呢個好方便呢,我那個無呢個功能都要二三百,也在吉豬島買呢!
    [版主回覆01/29/2009 10:26:00]第日我哋都會成日發現有咩好的家居用品,大家互相參考啊。

    回覆刪除
  4. 一飛沖天去,一飛沖天去,小小穿梭機!真係好介紹呀,好,我快D坐穿梭機去買先得,多謝花少奶。
    我的八珍蘿蔔糕早在年初一經已吃清光,嗚嗚!冇問題,來年送多兩底俾你(至多分幾日攞),嘻嘻。
    謹祝你,少爺和家人闔家安康,萬事大吉;伯母愈戰愈勇,順利早日康復!

    回覆刪除