關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月7日 星期三

早點睡覺

2009年1月8日(星期四)


 


這幾晚早點睡覺,


體力開始回復,


精神都好了很多呢?


今晚終於可以回媽咪家吃飯LU。。


回到家,不見了阿哥,


原來阿哥約了朋友取東西,


想不回來煮飯的,


但是。。媽咪炸型啊。。。說自己不懂煮今晚的菜啊。


阿哥唯有趕著回來,


阿哥回到,我笑笑口說: 媽咪話唔識煮喎!


阿哥便答: 係呀,你阿媽而家好鬼識炸傻及撒嬌嫁,而家咩都話唔識.


嘻嘻.......跟住阿媽聽到,又話: 阿仔你煮啲嘢好好味呀嫲,我都成日同啲朋友講, 我個仔真係好鬼細心,煮嘢食又好味...


哈哈...阿媽咁大頂高帽一出,阿哥當堂無嘢好講LU...只係咪咪咀笑囉.


唯有繼續煮飯啦...


食完飯, 巳經好鬼想訓覺,


因為星期日的無覺好訓事件影響,


到而家星期四我依然係未十成回復,


所以坐咗一陣,我嚷著老公: 走咪呀,走咪呀...


跟住老公無得睇電視, 被迫要同我返屋企了..


返到去, 攪哂啲嘢, 快啲又訓覺了.


因為我唔想病呀...想好好回復,唔想其他人擔心我呀!


 



2 則留言:

  1. 我都想早點睡覺,不過總是做不到.
    [版主回覆01/12/2009 10:11:00]盡量啦,早啲訓個人真係精神好多,你自己要控制吓啲訓覺時間呀。。

    回覆刪除
  2. hi..哈哈
    [版主回覆01/12/2009 10:11:00]你點呀,笑我。。。返工返成點呀

    回覆刪除