關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月1日 星期四

日本九州之旅--博多--福罔---香港(最後一天)

日本九州之旅--博多--福罔--香港


2008年11月17日(星期一)


(最後一天)


 


早餐酒店---都係擇西式(因為比較多嘢食啊...)


花少爺及花少奶的早餐啊....



兩隻狗仔的早餐....好餵食啊...



呢張相...邊個先係主角呢????



嗱...一人一只.唔好爭呀!



嘩..成枱都係....碟..碟...碟....



早餐後, 各自自由活動.


哈哈...最後衝刺買手信, 我們到博多站一樓大堂,  這裡有各式各樣的手信啊.....


我同阿榮老公買咗好多嘢呀...又食又買...



見到啲摺機好想要呀...日本啲電話部部都好型, 好薄, 又多色擇喎....


點解香港無嫁....影相留念吓...



嘩..夠鐘集合, 要check-out離開了.....我哋叫咗兩部的士, 直拉到福罔機場.


這是新鮮的日本生果, 係經理的....我忍唔住要影吓相留念先.



阿榮老公做咩扁咀呀....唔捨得走呀!


原來唔係....係因為佢想係日本到買番枝酒返香港, 但係又睇唔啱喎, 咁又要上機返香港...佢咪扁咀囉...



臨上機前, 因為有少少肚餓, 唔想等飛機餐呀, 咁咪買咗幾個飯團醫住個肚先, 唔錯喎, 好好味呀...叻叻無介紹錯喎!



飛機餐嚟了.....睇吓有咩先.


花少爺----日式雞肉飯 (好好味, 做得唔錯呀)



花少奶----魚柳意粉 (都係好味, 不過, 我就覺得雞肉飯好食少少)



飯後甜品



返到香港機場了, 臨散團時, 我哋各位團友特意送上小禮物給--領隊叻叻.


答謝她全程的照顧及安排, 小小心意, 希望你喜歡啦!



臨散團前, 再來一張大合照!



 


日本九州五天之旅, 經巳完滿結束!


多謝各位參觀!


2 則留言:

  1. 好想去旅行!
    [版主回覆02/09/2009 19:25:00]你都就快又去啦......貪心鬼!
    我咪仲加想去...不過要用好多錢呀, 又要用係手術費到呢...而且我希望等媽咪做埋手術, 電療後, 可以帶媽咪一齊去旅行啊....
    努力, 慳錢...

    回覆刪除
  2. 你真係好孝順,好乖女呀!
    [版主回覆02/09/2009 22:35:00]因為屋企對我嚟講係最重要的.

    回覆刪除