關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月12日 星期一

星期一之煮(內附食譜)


2009年1月12日(星期一)


 


又返工了..超唔想返呀,


因為天氣太凍的關係,


真係好想留係個被窩到啊....


今日無咩特別,


做完哂要比老細的數,


比較輕鬆啲囉, 因為唔駛比佢吹嫲...


今日超傻呀, 因為打咗兩次去阿榮老公的公司搵佢,


但係..一次無人聽, 另一次個同事接聽,


佢話: 阿wing今日返咗東莞喎.


一聽之吓....嘻嘻....係喎, 唔記得老公今日返東莞開工添...


真係無心肝了.


放咗工, 好鬼開心, 因為老公早過我返囉,


佢好好呀, 巳經煲落飯, 仲切蒜蓉啦, 切翠玉瓜, 切薑啦等等...


幫我做定啲煮前工夫.


真係抵鍚了...



 


今晚煮咩餸....


 


蒜蓉炒翠玉瓜+腸仔粒


炒番琴日的腸, 唔錯呀....好味.



鹽水雞翼


材料: 雞中翼2磅, 三湯匙鹽, 薑及蔥


做法: (1) 先將薑及蔥拍扁及切段


(2) 煲一煲水, 加入薑及蔥及鹽, 煲滾


(3) 滾後加入雞中翼直至煮熟, 即成.


呢個餸好容易整及好好味嫁....我好鬼鐘意食囉...



 


仲有琴日煲的花膠螺頭西施骨湯啊...


 


  
  
  


2 則留言:

  1. 好好味呀...妳好叻..送給妳 哈哈..
    [版主回覆01/14/2009 16:05:00]你都一樣得,煮多啲就識嫁啦。。

    回覆刪除
  2. 我好鬼鍾意食翠玉瓜架~~雞翼都係我至愛呀!
    [版主回覆01/14/2009 16:04:00]我都係喎。。。兩樣都愛呀‘’‘

    回覆刪除