關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月27日 星期二

年初二@兩家一齊飲茶


 


2009年1月27日(星期二)


年初二


 


今日約咗奶奶及媽咪兩家人一齊飲茶,


新年大家一家人坐埋拜年,


一行九人....阿榮家姐無嚟, 要訓覺啊.


今日去屯門的好日子到飲茶,


唔錯呀....啲嘢幾好食喎,


奶奶同媽咪一見面就雞啄唔斷,


最開心的係我阿哥同老爺佢哋都有嘢傾,


老爺心情好好呀...今日都講咗好多嘢呀,


仲講笑添....


其實初時都好擔心大家會無嘢傾,


好悶...好彩都好好呀...


兩家人一齊可以相處到, 就最開心...


飲完茶, 我哋就同老爺佢哋散band了,


因為我同媽咪佢哋要去伯娘到拜年啊.


今日非常充實, 去完伯娘到都巳經係下午五點半了,


跟住我有啲肚餓, 我就同阿榮去咗食嘢,


阿哥佢哋就返屋企, 留低媽咪係伯娘到打牌囉...


食完嘢, 我哋就坐車返屋企,


跟住就沖過涼, 同老公一齊睇'鬼嫁日記II',


哈哈....越睇越覺得我真係好似女主角....


唔係個樣似呀...係女主角個啲idea及行為囉...


唔怪之得, 阿榮老公話成日睇鬼嫁時都會不其然諗起我....


我自己都真係覺得好似呀....


睇完兩集, 好眼訓呀....


明天年初三, 終於都可以好好休息, 唔駛出街了.


 


祝大家:



 




沒有留言:

張貼留言