關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月26日 星期一

年三十及大年初一


 


2009年1月25日(星期日)


年三十, 團年飯


 


今日係年三十了,


好鬼忙啊....咪又忙洗衫囉...


哈哈...唔好以為過年就咩都唔駛做...


同阿榮老公訓到中午時份,


煎咗啲蘿蔔糕食吓....就開始出門口,


去吉之島行咗一陣囉...


跟住就返去老爺到食團年飯了.


 



 


豬肚湯, 蟹, 大蝦, 魚, 菜及雞




 


 


2009年1月26日(星期一)


大年初一


 


今日係大年初一, 係到祝位心想事成, 財源廣進!


訓醒後, 下午我哋又出發了,


今日年初一, 先先返去媽咪, 阿哥阿嫂到拜過年先.


阿哥阿嫂叫我打麻雀, 我唔肯啦..


嗰日仲做唔夠財神呀....


坐咗一陣, 我同阿榮老公就出去吉之島又行街lu....


我哋想買printer, 所以一連兩日都周圍睇吓囉...


跟住....指定動作....初一一定要返老爺到拜年及吃晚飯啊...


今晚清清哋...但都好飽啊...


咁又過咗年初一了.....


最緊要係可以成日同屋企人一齊,


咩都假....


 


大家
牛年快樂
牛咁精神
牛運享通
牛財就手




沒有留言:

張貼留言