關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月24日 星期六

潮州蠔仔粥(內附食譜)


 


2009年1月21日(星期三)


 


較早前的黑仔篇, 大家都知我今日放咗工買餸後,


才發覺無帶鎖匙, 要等阿榮老公返嚟啦.


咁係樓吓到坐吓, 咪打個電話比媽咪傾咗兩句,


又打比奶奶傾咗幾句, 時間好快就過,


終於等到阿榮老公出現lu.....hahaha...


一返到去, 梗係要即刻整今晚的晚餐啦,


今日阿榮老公去翠園到攞咗美心的蘿蔔糕返嚟,


所以今日一早就諗定煎蘿蔔糕食,


淨係蘿蔔糕好似好齋咁喎, 不如煲個靚粥啦.


咁就完美了....



不過今年美心的蘿蔔糕好失望呀,


唔夠蘿蔔, 又無蘿蔔味, 無咩料, 而且多粉囉.


一啲都唔香, 往年好好味嫁喎...


係我咀刁咗,


定係因為海嘯的影響, 攪到啲師博無心機整呢?



潮州蠔仔粥


住係天水圍, 無咩靚嘢, 唯獨我發現唔知係咪近流浮山的關係,


呢到啲蠔仔比起出面好多街都大隻好多,


所以啲蠔仔就算出咗水之後, 都仲好大隻,


所以好鐘意係到整蠔仔粥



 


材料:


蠔仔---1 斤


碎豬肉---10至15元


冬菜---隨意


冬菇---5隻(切去'定', 切條)


芫茜---1(切去根部, 連葉切成小段)


---1 1/2 份量


做法:


1. 把冬菇用熱水浸軟, 切去'定'及切條, 備用


2. 蠔仔用鷹粟粉+鹽攪後用水洗乾淨(重覆3),之後將蠔仔拖水, 備用


3. 冬菜洗乾淨及渣乾, 備用


4. 碎豬肉用少許油, 豉油, 糖一陣至出味


5. 芫茜洗淨, 切去根部, 連葉切成小段, 備用


6.  煲內加入米及水, 煲滾後, 轉細火, 煲至米變粥, 中途要不停攪拌.


7. 煲到八成後, 轉回大火, 加入冬菇及冬菜煲一會, 待煲好粥底後,


    加入碎豬肉,攪勻,轉細火


8. 豬肉滾熟後, 轉回大火, 落蠔仔滾至蠔仔完全熟透,


   可略加胡椒粉,再加芫茜


9.  滾後熄火, 上碗, 灑上剩餘芫茜,完成~~


1 則留言:

  1. 等我試下整俾我隻佬食先,佢好喜歡食蠔仔的產物!
    [版主回覆01/26/2009 12:31:00]好呀...快啲整啦.....今年第一年派利是喎....係咪好興奮呢

    回覆刪除