關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月6日 星期二

無覺好訓。。。

2009年1月7日(星期三)


 


由於星期日因為老公成晚郁嚟郁去,


佢自己訓唔著,


連帶攪到我都無覺好好訓。


因為我醒訓嫁嫲,


佢自己訓唔到又唔起身喎,


係張床到郁來郁去,每次當想訓著時,


又被佢郁醒咗。。。


成晚無訓,第二日起床,


超攰,超辛苦呀。


   


所以攪到我呢幾日都放咗工,


無心機煮飯, 因為好想是但食少少嘢,


然後就訓覺呀。。。


一晚無訓,要休息三至五日先可以COVER到呀。。。


死未。。所以決定下次再係咁,


一個無得訓,都好過兩個無得訓囉。。。


下次老公你一於訓廳,比我有覺好訓呀!



1 則留言:

  1. 咁榮少有冇鼻鼾架? 好在我係男人,我醒瞓到少少聲都會醒...
    [版主回覆01/12/2009 19:45:00]好彩係無囉...如果唔係都唔知點好啊..

    回覆刪除