關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月29日 星期四

好想一家人一齊過年

今年係我第一年無返鄉吓過年,


有啲失落感, 而且仲係我咁大個女第一次無同老豆過年,


無法....因為媽咪的病, 唔想太多人知,


所以今年唯有呃婆婆我哋全家人去旅行啦.


亦都因為咁. 媽咪唔想講比姑姐, 阿叔佢哋知,


咪又係話唔返去過年囉....


其實我好想見我老豆...


但係我真係唔知點樣去,面對佢,


亦都唔知應該同佢講啲咩嘢,


要當無事發生,....我今次真係唔得...做唔到...


原諒佢....好想...但又好似又做唔到...唯有逃避住先啦....


每年過年, 我都好開心可以同老豆及媽咪一齊過,


雖然佢哋倆個早巳分開...但起碼每年過年, 大家都會比吓面,


坐埋一齊同埋啲姑姐,阿叔一齊食餐團年飯.


但今年真係....超差勁了...


我係到諗可能以後都唔會再有咁的機會一齊坐埋食飯.


我知佢哋兩個平時都係比面我呢個女, 先會一齊坐埋一齊食,


但今時唔同往日了...我諗都唔會再有咁的一日,


雖然我未死心, 我仍然相信總有一天我哋全家人會晴天,


但有時真係好灰心....


而家個心就好似大細咁, 一半係未死心, 一半係巳死心,


有時做嘢係要有信心, 努力, 就會成功一大半,


但係我巳經出咗好多力, 比自己好多信心,


但點解....點解....而家個人開始無哂信心, 無哂以前的諗法...


好驚, 其實真係好驚....


好多嘢好想親口同老豆講...但係點解我而家講唔出口呢...


我真係好想好想考順佢, 好想佢睇住我生兒育女,


好想好想....


好想好似人哋的屋企咁, 齊齊整整, 一家人過年, 好想....


真係好羨慕朋友的屋企, 可以全家一齊, 有爸爸媽媽.....


有時諗到咁...我好想喊...但係巳經喊唔出嚟, 但我知我個心好傷.


太多嘢...好難同朋友講, 好難解釋.


點都好啦....我都會盡自己的力量去面對所有的一切....


希望在明天.


沒有留言:

張貼留言