關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年1月1日 星期四

重遊馬灣

 


2009年1月1日(星期四)


 


新的一年新的一天,


今日天氣很好, 有點清涼,


媽咪精神好,


所以我哋就一行四人去咗柏麗灣到行吓.


今次我同阿榮係第二次到柏麗灣,


好鐘意呢到, 因為好舒服哦.


上次係同奶奶嚟, 今次就同媽咪嚟.




好鐘意呢張, 因為我覺得媽咪笑得好甜好靚.




終於到咗鳥望枱了..



好鐘意以下呢幾張....


睇吓個天好藍, 真係好好天啊.



 



 



大家放心啦, 見到我媽咪咁精神,


相信你哋都可以放心好多了.


媽咪...努力啊....


遲啲見.....88


3 則留言:

  1. Jobe,啲相影得好靚呀!
    好幸福的一家人! "   能有機會跟親愛的人, 慢步於陽光之下,
    感覺真溫馨......只要懂得珍惜, 快樂其實可以好簡單!!
    [版主回覆01/05/2009 13:48:00]無錯。。。簡單=幸福=快樂

    回覆刪除
  2. "無錯。。。簡單=幸福=快樂"  絕對認同! LESS is More!!
    Auntie is No.1....加油,加油!! Luck Luck 祝福您!!

    回覆刪除
  3. 見伯母d精神同心情都好好,就真係放心喇!

    回覆刪除