關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月2日 星期一

腫瘤縮細了一半啊...


 


2009年2月2日(星期一)


今日下午因為約了回去張醫生到覆診,


難得媽咪過海,


一早就約咗玲姐, 經理, clara, 飛燕佢哋飲茶.


後來仲多咗師博及ivy姐添...


佢哋好客氣話難得可以見到伯友,


今次請媽咪飲茶喎!


佢哋見到媽咪真人咁精神, 又咁多嘢講, 又食得嘢,


佢哋都好開心及放心呢?


多謝你哋啊....


跟住我哋三點左右就到了張醫生的診所,


不過巳經都坐咗一半人, 心知我哋需要book了四點,


但都知起碼要等個半鐘先有得睇,


所以我同媽咪就出咗去行街街了,


行到四點左右, 返上去, 坐咗半個鐘到啦,


就有得睇, 張醫生為媽咪照超聲波,


個腫瘤由原本的7cm縮細到4cm了, 張醫生話好理想,


張醫生話希望之後個3針可以令到個腫瘤縮到好細,


張醫生話見到媽咪咁理想,


佢同我哋講話有可能到時唔駛全個乳房切除,


可能只需切除某部份就ok, 可以保留番個乳房.


不過, 都要睇埋最後3針的反應先再作決定.


我同媽咪聽到當然開心啦...


今日係張醫生到識到幾位病友,


大家互相交流一吓.


 


4 則留言:

  1. 知道呢個消息好替你開心, 希望 腫瘤快d消失, 你媽咪早日康復呀!
    [版主回覆02/03/2009 23:35:00]謝謝您啊....最近好少見你寫blog咁的..

    回覆刪除
  2. 真是好消息喔!

    回覆刪除
  3. 這真是個好消息呀,祝你媽媽早日康復呀!

    回覆刪除
  4. Good, 作戰到底一定成功

    回覆刪除