關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月3日 星期二

不夠白血球


2009年2月3日(星期二)


昨天看過了張醫生,


今天又輪到要回屯門醫院覆診了.


例行工事, 先要抽血,


再等報告, 看看媽咪的白血球逹標嗎


通常抽完血都要等一個鐘左右


報告的結果才會出來


這個時候媽咪阿哥都會陪我到canteen到吃早餐


吃過早餐, 返回腫瘤科


等了半個鐘左右


就到媽咪了


今次覆診的醫生為一名女醫生


服務加上親切的笑容


好好啊


不過醫生話今日媽咪的白血球數擇介啊


所以明天要再回來抽血


若果明天夠白血球, 之後才可以打化療針啊


然後醫生話ok嫁啦, 你哋可以走得


我就問: '而'今日唔係約埋做手術的醫生見面咩?


跟住醫生話: '而'應該係2月9日喎.


我話: 吓....上次Dr Ng又話約今日的.


跟住醫生話: 唔怪之得今日咁齊人陪媽咪啦.


我去問問Dr Ng先.


剛巧Dr Ng經過, 女醫生便問Dr Ng,


Dr Ng就話9號......(其實當時Dr Ng的表情, 我哋係覺得佢可能上次寫就係寫2月9日, 不過上次就同我哋講錯咗....嘻嘻...)


不過因為Dr Ng都幾好人的, 所以我無追究,


反正今日都係見唔到手術的醫生


算囉...跟住我哋就話唔緊要啦.


我哋攪清楚後, 就離開醫院lu...


不過, 心諗咁今日即係原本唔駛放假啦...


不過算啦, 當陪吓媽咪囉....



離開屯日醫院後


時間還早


我便問媽咪, 靜歡姨在家嗎


她打了電話給靜歡姨,


她在家


我便說: 我想到靜歡姨家拜年.


因為靜歡姨真的很好,


媽咪患病前後,


她都一直陪住我媽咪


支持及鼓勵我媽咪


這真是媽咪的好好朋友啊


很感謝靜歡姨.


謝謝靜歡姨一直以來的照顧!


 



沒有留言:

張貼留言