關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月9日 星期一

紅青蘿蔔煲豬脷湯, 蒸大眼雞魚 (內附食譜) ,蒜蓉炒白菜仔


 


2009年2月9日(星期一)


 


今日放咗下午假, 因為要陪媽咪見外科醫生,


張預約紙就寫下午兩點半,


但係...等就等咗兩個鐘, 睇呢..就睇得兩個字囉...


成日都係咁....坐係醫院到都幾悶嫁.


跟住睇完之後, 都只不過係四點半到,


咁我見難得早咗,


阿哥同媽咪就返屋企,


我就返去我天水圍了.


因為我見仲咁早, 好想趁機煲啖湯水飲吓啊...


 



紅青蘿蔔煲豬脷湯


今日好想食豬脷, 而且煲呢個湯最好的係,


豬脷可以做餸啊...


 


食譜請click這裡


 



蒸大眼雞魚


材料: 大眼雞魚, 薑, 蔥


做法: (1) 先把魚洗淨, 抺淨水份, 備用


(2) 切薑片及蔥段


(3) 把一半的 薑及蔥放在碟底, 後把魚放在上面, 再把餘下的 薑放在魚的表面.


(4) 鍋/鑊放水, 滾後, 把魚蒸7分鐘後取出


(5) 燒熱鑊, 燒熱油及蔥, 淋上魚面, 後加上豉油, 即成.


Tips: 蒸大眼雞魚, 買時不要除去魚鱗, 蒸時一定要保留魚鱗, 食時才去掉,


有魚鱗才可以保持大眼雞的肉質才會夠滑.



蒜蓉炒白菜仔




沒有留言:

張貼留言