關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月7日 星期六

刷子(Bristle Brush Palm Scrubber)

cow.gif cow image by hilda530
 


 


2009年2月8日(星期日)


 


昨天跟大家說過


我又在jusco十元店買了好玩的家居用品回來


今天要為大家揭曉


買了這包'廚房三寶'


可能你會問: 有咩特別呀!



三樣都唔係有啲咩特別


特別再於你如何使用以下的'三寶'


最高的: 鋼絲網下次介紹大家點用,


中間的: 海綿就真係無咩特別, (我只係因為我要買鋼絲網及最底的刷子, 見呢包有齊哂呢兩樣, 仲多咗呢件海綿, 都係十元咪買埋佢番嚟囉...)


最底的: 刷子 (今次重點推介呢個家居用品)



 



 


每個屋企的廚房都一定會有以下的用品


就係 '箕基'


平時好鬼難洗 '箕基'嫁


因為啲 '箕基'有好細的 '燶',


'燶'的英文為hole (我諗你地明我講咩的)


而家有咗呢個用品就可以洗到個 '箕基'啲'燶'一乾二淨了


而呢個用品, 仲可以用作洗砧板添


好好用啊, 大家不妨試吓啦.


 



請大家放心, jusco十元店內有啲包裝


可以只買呢款刷子嫁


唔駛好似我咁買呢包的


只係咁橋我又要買鋼絲網


所以我就擇咗呢包了


不過十元有三款都真係幾抵


而且個鋼絲網我係想介紹比大家用係另外的用途


你哋都係等埋我介紹埋先考慮買啦


 


Bristle Brush Palm Scrubber



1 則留言:

  1. 唔錯喎!
    [版主回覆02/09/2009 19:22:00]係呀, 我比我媽咪睇, 佢都話要買呀, 因為佢話平時好難洗囉. 所以我都要去買番個比媽咪.

    回覆刪除