關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月3日 星期二

每天三十六小時

 


zwani.com myspace graphic comments


 

一直以來都覺得一天二十四小時對我來說好像不夠用呢



如果每天有三十六小時就好了



每天工作已經佔了差不多九小時 

 

起床, 來回車程又佔了差不多三小時



天呀 真的要了我的命



每天回到家中



真的覺得可以做自己的事很少



又要煮飯   又要洗澡  又要吃晚飯  又要洗衣服,晾衣服及摺衣服

 

又想寫網誌 又想看書 又想看電視  



更想和老公談心呢



最重要的是我要睡覺

 

如果每天都可以有十小時的睡眠時間多好呢



每天也向自己說盡量十一點前便上床睡

 

可惜每次都是做不到



其實放工回到家, 只剩幾個小時



我可以做 和 我想做的 真的很少呢



想到這裡,



又想到還要打掃這個家呢



天呀



我想要三十六小時啊!

 

 

 


2 則留言:

  1. 對,結左婚後越發覺時間不夠用,怎的總是在忙,忙不完的忙…
    [版主回覆02/04/2009 17:20:00]所以我初結婚頭一年, 啲朋友成日以為我講大話, 邊有咁多嘢做, 有無咁忙呀。。。我心諗到時你就知。。。所以我都不需要多解釋。

    回覆刪除
  2. 到你有三十六小時你又會覺得都係唔多夠! 唔好忘記你仲未有小朋友,有咗小朋友,頭先你所講想做果d,無一樣可以响屋企做到,最慘既係你永遠唔會有”夠瞓”呢兩個字出現!
    [版主回覆02/04/2009 17:19:00]我都知。。。一得想二囉。。人就係咁。。。好貪心啊。。

    回覆刪除