關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月7日 星期六

與晴晴bb的約會及自家煮之豬潤廋肉滾'九杞'湯(內附食譜)


2009年2月7日(星期六)


 


今天很好, 睡到中午一點左右,


約了好友fion及她的囡囡'晴晴'食下午茶啊


等到阿榮老公回來


我約好了fion在銀龍茶餐廳等


晴晴好鬼得意啊..



唔知點解晴晴次次都唔肯比阿榮老公抱啊


可能因為阿榮面上有'胡蘇'啦


晴晴肯同佢玩吓笑吓的


總之就係唔肯比佢抱


笑死我同fion了


好開心晴晴識叫我做姨姨


而且仲有好多得意的表情


攪到我個心好鬼甜呢...


   
  


跟住我同fion一齊去買餸


各自買完後, 就散band了


返到屋企放低啲餸


我同阿榮老公就過去嘉湖銀座換定'游龍戲鳯'的票,


唔駛錢嫁...係叻叻比我哋的..


超級多謝叻叻啊.


然後我哋就去咗圖書館到借書


係圖書館到竟然比我發現咗


我一向好鐘意的英文小說: Shopaholic竟然有中文翻譯本喎...


呵呵呵....咁我到時每一本睇完英文版後,


就可以借本中文版嚟睇吓先


咁我就可以更加清楚了解本書啦....


不過我估都係原作英文版本會好睇的


(朋友如果怕睇英文版, 可以考慮吓中文版喎)


 
 
 


去完圖書館


又去咗我好鐘意行的jusco十元店


你話我有無買嘢了


當然係.....有啦.


下次我又會介紹吓我買咗咩比大家知...ok


再係咁買呀...遲早阿榮老公禁止我去十元店嫁了


 


 


 


睇吓今晚食咩餸:


豬潤廋肉滾'九杞'湯



蒸臘腸



薯仔煮雞翼



 


豬潤廋肉滾'九杞'湯


材料: 九杞(5元), 廋肉(10元) , 豬潤(5元), 薑數片,


紅棗5-6粒(這個可以不加)


做法:


(1) 九杞洗淨, 薑去皮切片, 紅棗去核洗淨, 備用


(2) 廋肉及豬潤洗淨, 切片,


用少許豉油, 粒, 油及粟粉拌勻, 備用


(2) 煲內加入適量的水, 加入薑片及紅棗, 煲滾


(3) 滾後, 加入廋肉滾一會, 然後加入九杞至滾


(4) 最後加入豬潤再滾一會, 加鹽調味, 完成


 


7b4091bb.gif image by v0327
7b4091bb.gif image by v0327
7b4091bb.gif image by v0327
7b4091bb.gif image by v0327
7b4091bb.gif image by v0327


1 則留言:

  1. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 , xyz , xyz , xyz , XYZ ,
    [版主回覆07/02/2009 21:50:00]唔好意思呀, 請你唔好再留言係我blog到, 唔該你.

    回覆刪除