關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月16日 星期一

哥哥的生日飯局@生記飯店


 


2009年2月16日(星期一)


 


今晚為好友'哥哥'預祝生日食飯,


地點: 生記飯店


上次我生日都係擇呢個地方


哥哥試過之後


仲好like, 所以決定擇呢到了


今晚好開心, 因為好人齊啊...


睇吓我哋叫咗幾多嘢食.....



吃過飯, 叻叻又開始出啲IQ題比我哋答了...


實在太好笑了....大家睇吓各人的表情先....


 



 



嘩.....個生日蛋糕好靚呀....


仲好好味添喎....


第一次食呢款蛋糕....


焦糖燉蛋蛋糕


好香滑, 好有奶味啊....又帶點苦苦地...好味呀, 我一定要試吓整.



 



呢粒車厘子係哥哥親手用酒嚟浸咗兩日


專登今日帶嚟比我哋試食的


都ok喎, 連啲酒都好好飲嫁



 


 



1 則留言:

  1. 睇番d相,見到果晚大家既表情,諗番起果晚dIQ題,真係忍唔住笑咗出嚟,尤其係令大家諗咗好耐果條! 真係要多謝叻叻,每次有佢參與既聚會都無冷場,令大家都好開心!
    [版主回覆02/19/2009 12:10:00]係呀。。。我哋呢堆人每次出嚟都有講有笑啊。。。哈哈。希望一直維持落去啊。。。。

    回覆刪除