關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月14日 星期六

白汁洋蔥蘑菇帶子扁意粉(內附食譜)

 


白汁洋蔥蘑菇帶子扁意粉



材料: (2人份量)


 


Classico Sorrento and Roasted Garlic Alfredo Sauce---1


意大利扁意粉--- 150 (2人份量)


 


洋葱---1/4(切粒) --- 或隨個人喜好


帶子---8


---6(切片)


本菇---少許 


 


蒜頭---2(切幼粒) ---或隨個人喜好


---適量


黑胡椒粗粒---適量


Parsley Flakes---適量


 


做法:


 


預備:   , 水滾後放入扁意粉及加鹽攪,


            熄火蓋蓋(8分鐘)扁意粉熟透, 撈起, 過冷河, 上碟備用


 


1-2.     燒紅個Pan, 加兩片牛油, 炒香蒜粒+洋葱粒,


 


3-7.    加入帶子先煎炒一會, 後加菇片及本菇炒一炒;


           再加入Classico Sorrento and Roasted Garlic Alfredo Sauce,


           , 熄火備用


 


8-9.      將白汁倒入扁意粉上, 再洒上適量黑胡椒粗粒及


      Parsley Flakes, 完成!


 




 




 


blog友好介紹, 真係要學佢得間買定多一至兩樽係屋企,


連老公都話呢樽白汁好好味啊....係citysuper有售.


唔記得價錢, 大約三十元左右卦...總之記得唔係好貴好貴啦.


 


Classico Sorrento and Roasted Garlic Alfredo Sauce




 


  


1 則留言:

  1. 我都係用現成醬,慳好多時間呢!不過就不是呢隻牌子,我用晒屋企那些都試下呢隻先!
    [版主回覆02/16/2009 10:45:00]你試吓啦,唔錯呀。。都係啲BLOG友介紹嫁。

    回覆刪除