關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月10日 星期二

好好餸啊....@八珍炆醬煮鴨舌, 韓國粉絲蒸蒜辣大蝦(內附食譜)


2009年2月10日(星期二)


今日如常返工, 中午時約了'經理'一齊食午飯,


然後就去咗灣仔街市到買餸lu..


因為阿榮老公今日要返東莞做嘢,


每次佢一返去嗰晚都會好攰,


因為舟車勞動啊...


所以今晚好想整啲靚餸比佢歎吓...



先來琴晚飲淨的豬脷湯


然後....


八珍炆醬煮鴨舌



唔好以為黑黑哋, 好難食....原來真係唔錯呀, 只係我可能落重手咗啲老抽啫.


材料:


急凍鴨舌--2pack,  八珍炆羊鴨醬--4匙,  蒜蓉--三粒(切碎), 薑數片,


Parsley Flackes--適量


調味料: 喼汁--適量,  老抽--適量,  砂糖--適量,  清水--適量



 


做法:


1 煲一煲水, 加入薑片,滚後放入急凍鴨舌出一出水


2. 撈起鴨舌, 用清水過冷河及撈起鴨舌


3. 燒紅個Pan, 加油, 放入蒜蓉爆香


4. 加入鴨舌, 八珍炆羊鴨醬, 炒一陣後加入調味料炒至完全收乾水份


5. 上碟, 灑上Parsley Flackes, 完成


 


韓國粉絲蒸蒜辣大蝦



材料:


大蝦 --- 10隻(打平切半)


蒜頭---8瓣(切碎粒)


指天椒---2隻或以上(切粒)


韓國粗粉絲 ---1束


薑蓉---少許


蔥---1棵(切粒)


 


醃料:


胡椒粉 ---適量 或1/4 teaspoon


鷹粟粉---適量 或 1 tablespoon


生抽---適量 或 1 tablespoon


 


調味料:


麻油---適量 或 1/4 teaspoon


鹽---適量 或1/4 teaspoon


砂糖---適量 或2/3 teaspoon


紹興酒---適量 或1 tablespoon


 


做法:


1. 將韓國粗粉絲用滾水煮熟, 用凍水過冷河後, 隔水備用


2. 將大蝦洗淨, 去頭(不過因為我老公好愛吃蝦頭, 所以我無切走),


     剪去長腳及長鬚及挑腸, 打平切半後, 加入醃料撈勻,


    鋪上粉絲上備用


3. 將蒜蓉粒, 指天椒粒, 薑蓉, 鹽, 砂糖, 紹興酒及麻油攪勻, 鋪上大蝦上


4. 用大火隔水蒸10分鐘後, 灑上蔥粒, 最後淋上兩湯匙滾油, 完成~


 





蒜蓉炒生菜



 


後記: 當我煮好鴨舌及剛蒸好蝦時, 老公打算去'不'飯啦....呵呵呵...原來我無禁煲飯制啊...大頭蝦蕭師奶又出現了....


好彩我哋個電飯煲係15分鐘就煲好, 唔係嗰啲懶係型的新式電飯煲要成45分鐘以上的先煲好飯, 如果唔係今晚都唔知點好啊...


老公今晚係咁問我, 做咩今晚咁有心情整咁多新菜啊...我就話: 因為老公做嘢辛苦囉....想整啲好嘢比你歎呀!


 



3 則留言:

  1. 今次可以親自下廚,我都會煮D老公鍾意食同新餸菜,你知啦靠工人邊度有好野食呀!

    回覆刪除
  2. 真係架!老公乖老婆心情會特別好的,自然有好野食!

    回覆刪除
  3. 蒜蓉蒸蝦, 好正呀!!
    而家睇見都好想食添!!

    回覆刪除