關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月14日 星期六

2009情人節@ Our Sweet Home

 


2009年2月14日(星期六)


情人節


 


今年係我同阿榮老公婚後第二年的情人節


琴晚出咗去預先慶祝食好嘢


今晚都係食好嘢


之唔係蕭師奶的情人節之自家煮


有錢想食都無呀.....呵呵


 



琴日諗咗好耐


整啲咩好呢....原本想整意大利飯的.


但係我諗到一煮意大利飯就唔可以行開


我又打消咗呢個念頭lu.....懶啊!



今日阿榮老公要返工


起咗身, 收到好友晴晴媽的SMS


打番電話比佢, 佢倆母囡都起咗身


咁就同佢哋一齊去食個lunch, 唔等阿榮老公了, 實在太餓了


而且仲可以見到晴晴啊....


晴晴真係好可愛, 又靚女, 希望望多啲見佢,


如果將來有幸, 我的囡囡或囝囝好似晴晴咁得意就好了...



今日同阿榮老公靜靜地係屋企到過情人節先


我哋開咗套戲-----海角七號


聽影評又聽朋友講, 話好好喎.. 趁今日有空, 就睇啦..


oh no.....唔知係咪套戲太高深了...我哋覺得好悶囉....


睇咗成個鐘...真係覺得比較悶, 啲情節好慢,


太高深了...好彩無係戲院到睇炸....


最後係套戲的最後半個鐘係最好睇最唔悶囉.....



睇吓我哋倆公婆食咩先....


其實今年好簡單...就係...


意大利火腿(Coppa)配哈蜜瓜


平時食開巴馬臣火腿, 今次想試其他, 擇咗呢隻.



雜菌忌廉湯



白汁洋蔥蘑菇帶子扁意粉



 


食譜如下:


 


白汁洋蔥蘑菇帶子扁意粉, 食譜請按這裡...


 


雜菌忌廉湯, 食譜請按這裡....


 



至於甜品方面,  原本係整蛋糕的..


但係因為阿榮老公話好飽, 所以就無整到lu.....


反正我哋唔食甜品, 都巳經甜到漏啦...


.


老公:  情人節快樂!


最開心可以日日同你一齊啊...


 


4valentines48.gif
 


3 則留言:

  1. 情人節快樂, 祝你地繼續sweet sweet呀!
    [版主回覆02/15/2009 20:11:00]你都係啊.....sweet sweet

    回覆刪除
  2. 情人節自己煮最sweet,兩個人的世界home sweet home ar~~ 我honey又係喜歡食白汁喎!
    [版主回覆02/15/2009 20:15:00]喂...如果你honey咁鐘意食白汁...你開我呢個白汁恴粉食譜嚟睇吓啦....我用咗呢樽白汁, 係blog友介紹...真係好好味嫁...
    以前我要自己較白汁, 都比較多工夫及材料, 又會貴啲. 而家用咗呢隻白汁, 以後都唔駛咁煩lu...買定一兩樽係屋企, 幾時想煮就煮, 超方便, 又唔貴啊...
    我勁推介啊....你搵次試吓啦...

    回覆刪除

  3.  
    DIY / 自製結婚相薄,
     
    價錢由$280起,
     
    已包括相薄印刷, 包裝, 訂裝及香港速遞.
     
    全部百份百本地製作, 信心保證!
     
    詳情請瀏覽我們的網頁:  www.photobookasia.com

    回覆刪除