關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月17日 星期二

媽咪的靚餸靚湯


2009年2月17日(星期二)


嘩...媽咪今日要抽血啊..


抽完血佢打咗比我


話想去我到煲湯及煮定啲靚餸比我喎


我當然開心啦...


大家唔好話不考啊


以為媽咪有事都要去咁操勞


只係我都好明白一位病人的心情及諗法


媽咪其實真係無嘢嫁....


我咁錫佢, 我當然都唔想佢操勞啦


我知媽咪想有啲嘢做, 有啲寄託,


而且好快接近做手術, 我相信媽咪個心一定好想


趁而家行得, 走得, 想盡量做多啲嘢,


同埋煮多啲好嘢比我呢個寶貝女食啦....


所以我就比佢嚟煮飯囉.....


 



 

朋友常問候我媽咪

 

報告一吓先...

 

最近沒有特別...還有2次化療

 

預計4月尾會做手術

 

所以我其實個心情都開始有啲緊張

 

媽咪的心情如何呢?

 

我唔想咁快問媽咪, 因為我唔想我攪到佢咁早緊張啊...

 

所以大家放心啦....媽咪一切安好及順利!

 

多謝大家一直以來的祝福及關心!

 


 

 

粉腸豬肉湯

 

勁愛粉腸啊.....我一個人都可以食好多嫁..

 


 

蒜蓉炒白菜

 


 

魚頭豆腐煲

 

媽咪整到個魚頭好好食又靚, 我最唔叻就係煎嘢或炸嘢,

 

如果媽咪唔整比我食, 我就一定要出街先可以食呢個餸嫁.....

 


 

 

   
   

3 則留言:

  1. 我好少煲豬粉腸,但我都鍾意食! 媽咪煮餸永遠係最正! 見伯母OK都安落d!
    [版主回覆02/19/2009 12:12:00]阿媽早前返咗去阿婆到住, 所以咪有啲靚又新鮮的粉腸囉。。勁鐘意啊。。我同你啲口味有時都好夾啊。。
    下次要再去食牛雜啊。。。

    回覆刪除
  2. 話起上次食果D牛雜,簡直正到唔知點形容!
    [版主回覆02/19/2009 21:33:00]係囉...一定要去食啊...

    回覆刪除
  3. 我都好愛粉腸啊...但我唔識整.. 粉腸係邊買架? 可以請教你媽咪做呢味菜式既全部程序嗎? 唔該晒aunt先
    [版主回覆02/19/2009 21:36:00]係豬檔到買, 洗的時候要慢慢 '啫'吓佢, 睇吓有無蟲喎, 我阿媽係咁教, 跟住你洗時又加啲鹽洗, 會乾淨啲. 跟住煲湯時, 加入去就得嫁了, 啲湯煲好後, 取出, 切件就可以食嫁了...
    我會遲啲將呢個湯放在我的靚湯篇, 你等吓我好嗎....
    謝謝您來參觀啊..

    回覆刪除