關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月19日 星期四

老爺生日+晴晴bb+蛋糕及鴨舌食譜


2009年2月18日(星期三)


今日無返到工, 留咗係屋企休息,


不過其實仲忙過返工啊.


今日都係睡到10點咗右,


洗衫, 洗厠所, 拖哋, 抺傢俬,


超多嘢做啊....做到十二點到,


打個電話比晴晴媽先....話比佢知我今日無返工


一間晏啲想過嚟同晴晴玩啊...


不過我要整埋鴨舌及蛋糕先.


因為今日係老爺生日啊...


而且上次整咗個鴨舌, 想整比奶奶試吓呢.


攪吓攪吓....成四點幾lu...再執埋嘢巳經係六點了,


呢個時候晴晴巳經訓緊晏覺,


無發啦...原來啲時間特別快過的...


終於都可以出門口了, 先去咗晴晴到先,


因為焗咗兩個蛋糕, 上年晴晴媽生日, 我巳經好想整個送比佢,


但因為自己唔得閒又太懶, 最終無整...今次就補番數啦...


 


過到去, 晴晴剛剛訓醒..太好了, 可以抱吓佢,


同佢玩吓, 佢太得意了, 攪到我不時要攞部相機出嚟影佢啊...


嘩...今日晴晴超多嘢講啊...成日係咁講嘢, 又好有笑容,


係咁 笑到 ka ka 聲, 勁可愛啊...



晴晴媽...唔好意思啊....而家送到你手上...希望你哋鐘意食啦...




望吓個鐘...嘩...就快7 點了, 要走了.


但係晴晴唔肯比我走啊...仲用行動加佢勁嗲的聲線唔比我走


攪到我個心都軟鬼哂呢...都唔捨得走添..


最後都係要等到佢老豆返嚟, 我先有得走啊....







 







~


終於都到咗老爺到了....開飯了...


係到祝老爺: 生日快樂, 身體健康, 財運享通, 開開心心!


今日勁多靚餸啊... 有雞, 有魚, 有菜, 有海鮮...我仲加咗餸--鴨舌


跟住仲切埋蛋糕添.....由於老爺奶奶唔多like有cream呀, 有芝士呀..


所以今日專登整個 '香橙雪芳蛋糕'


奶奶未食, 見到個樣都巳經話....一定好好味, 好香啊...


到食的時候, 依然係有讚無彈..仲話唔夠喉啊...


小食多滋味...下次再整比你哋食啦...


 

整番呢個 '八珍炆醬煮鴨舌'先,


今次煮得個色水靚好多, 而且今次影得好靚添


仲有...今次仲影埋煮的步驟



材料:


急凍鴨舌--2pack,  八珍炆羊鴨醬--4匙,  蒜蓉--三粒(切碎), 薑數片,


Parsley Flackes--適量


調味料: 喼汁--適量,  老抽--適量,  砂糖--適量,  清水--適量



做法:


1-2 煲一煲水, 加入薑片,滚後放入急凍鴨舌出一出水


3. 撈起鴨舌, 用清水過冷河及撈起鴨舌


4. 燒紅個Pan, 加油, 放入蒜蓉爆香


5-9. 加入鴨舌, 八珍炆羊鴨醬, 炒一陣後加入調味料炒至完全收乾水份


      上碟, 灑上Parsley Flackes, 完成


 




 


香橙雪芳蛋糕


想知蛋糕步驟, 請按這裡啦...


好好味嫁, 大家不妨試吓整啦...唔難整嫁...



 



1 則留言: