關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月15日 星期日

幸福的味道(內附食譜)


2009年2月15日(星期日)


由於琴晚好早訓咗, 今日超早起咗身啊...


見難得咁早, 又有心情喎


琴日又買咗啲木瓜


好..不如燉過木瓜嚟歎吓先...


 


南北杏蜜棗燉木瓜


好清甜, 好滋潤啊....以前都係媽咪燉比我食, 今次係我第一次自己燉啊..


食譜請按這裡.



 


 



其實咁早起身, 都幾好嫁,


巳經打掃好屋企, 又開咗部乾衣機,


潮濕的天氣嚟到了...好煩啊....啲衫又乾又濕, 好彩有部乾衣機


今日總共乾咗三次衫呀....今個月電費一定好 ' 柑' 呢


跟住同阿榮老公係到談吓心, 食吓嘢, 訓吓覺咁..


終於都有時間拆利是lu...


呢幾款上次未影相啊...補影番先...



嘩....都唔錯喎....比相像中多囉...唔捨得用添...




今日問阿榮老公今晚想食咩呀...中餐, 西餐, 日式, 意式...


老公話: 中餐啦....琴晚又食咗意式了.


咁琴日去買油時, 買夠三支以上, 送5個西蘭花


有2個送咗比晴晴媽, 咁自己就要咗3個


咁一於今晚整西蘭花啦...



西蘭花炒鮮魷



材料:


西蘭花 3個、鮮魷 1大隻、甘筍 (今次冇用)、蒜蓉、薑一片





調味料:


蝦醬(今次無用)、糖、少許生抽、生粉、水份


(如唔落蝦醬,則將蝦醬部份改為海鹽)


 



做法:


鮮魷洗淨界花後,用薑汁、麻油、胡椒粉醃好備用


西蘭花、甘筍汆水待用


大火起鑊落油,爆香蒜蓉後,落鮮魷炒香,灒酒後落鑊蓋片刻,


待鮮魷八成熟後,開鑊蓋加入西蘭花及甘筍,加入調味料炒勻即成。


 


黑椒蜜糖焗雞翼



材料:


用胡椒粉、生抽、味醂、日清麻油、黑胡椒粒醃好.


做法:


放入煎pan煎至兩面少少金黃(煎雞翼前請先預熱定個焗爐)


然後再放入已預熱200度火之焗爐,每邊焗約9分鐘,


最後在面層搽上蜜糖再焗3分鐘即成~


 


 


 


一邊食一邊追番亞視做的新劇-----笑著活下去


因為星期四及五都出咗去食飯


要睇番啊....而家每晚都追呢套劇


好過睇無綫的韋小寶啦...超唔好睇


又cut咗好多, 而且啲女主角又唔靚,


個男主角我自己覺得佢做唔到個神韻囉...


都係以前啲好睇好多.....


就係咁...又過咗一個週未了



1 則留言:

  1. 燉木瓜好滋潤好正架!! 你整既幾碟餸, 真係好吸引呀!!
     
    [版主回覆02/18/2009 09:35:00]真係咁吸引...謝謝您啊...

    回覆刪除