關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月20日 星期五

一個人的晚餐@香蒜肉絲意粉(內附食譜)


2009年2月19日 (星期四)


今日早上要返第二個office


通常我都會約'經理'食飯的


一返到去我就同'經理'講


lunch帶埋佢嗰份, 勁多餸啊...


後來佢知我哋兩個都係到食lucnh


咁佢就叫埋dada上藜一齊食..


點知...咁橋'蕉蕉'要嚟灣仔開會


順便上埋嚟...又點知'ivy'又無約人


打比'經理'話上埋嚟食lunch


大家都無約定....都可以一齊食飯啊...


好熱鬧!


今餐勁多餸啊...由於昨晚回老爺家吃飯,


有蝦有蟹有雞....比我通通帶哂返嚟


所以我哋全部人都中午係到食蟹...哈哈..


'蕉蕉'話: 好離譜啊...一定要影張相比'佐治'睇啊....



今晚得番我一個人食飯炸...


因為阿榮老公的好友從英國回來香港


所以佢約了幾位好友聚吓


咁得我一個人..好自由啊...


放咗工, 先去銀座的十元店幫朋友買嘢


然後我就去咗百佳到買定今晚要用的材料


今晚一於試吓整Pizza Hut的香蒜肉絲意粉


一定要唔會做到100%似Pizza Hut


但應該都有八至九成的.....嘻嘻



 


香蒜肉絲意粉



 



材料: (2人份量)


 


碎豬肉-- -1磅         蘑菇---4 (切片)


洋蔥---1/6 (切粒)          急凍甘筍粒/青豆/粟米粒---適量


火腿---2(切絲)      幼條意粉---兩紮(2人份量)


Parsley Flakes---適量        牛油---1薄片(切半)


蒜鹽粉(Garlic Salt)---適量


 


 


醃料


生抽/---適量


老抽---少許 (調色用)


胡椒粉---適量


生粉---少許


---少許


蒜鹽粉(Garlic Salt)---適量


 



 


做法: 


 


1. 將碎豬肉+醃料攪勻, 備用


(注意: 醃料分量要足夠先方可令煮整個豬肉既味道夠鹹)


 


2. 將洋蔥切粒, 蘑菇切片,甘筍粒/青豆/粟米粒解凍, 備用


 


3. 煲一煲水, 滾後, 將幼條意粉放入煲內加鹽加油煮2分鐘,


熄火蓋蓋焗8分鐘, 焗至熟, 撈起, 瀝乾備用,過冷河, 備用


 


4. 燒紅個Pan, 加入半片牛油, 加入幼條意粉,


再加入蒜鹽粉炒勻, 撈起, 鋪於碟上備用


 


5. 燒紅個Pan, 加入半片牛油, 加入碎豬肉, 煮至8成熟,


加入洋葱粒, 蘑菇片, 火腿, 甘筍粒/青豆/粟米粒兜勻,


撈起隔去煮出來的汁水


 


6. step5炒熟材料鋪於蒜香意粉上, 最後灑上Parsley Flakes


 


7. 放入微波爐叮兩分鐘, 完成~


 



 



 



 



大家係咪好奇怪...點解個意粉啲色好似爭啲咁的


大頭蝦蕭師奶又嚟了...


咪就係....掛住同晴晴媽傾電話


佢囉...我煮緊時, 打嚟, 話要讚吓我喎


送比佢哋的香橙雪芳蛋糕好好味, 好香,


我聽到個心更係勁勁勁開心啦..


就係咁....


攪到我唔記得落火腿絲啊......激死我啊...


後來我就將老公個份加番啲火腿絲


所以老公的中午飯盒係足材料的....



2 則留言:

  1. 好似太多肉碎咁既!
    [版主回覆02/25/2009 19:09:00]你望落去好似好多, 其實食時唔係嫁....因為呢個意粉係靠啲肉碎夾埋啲意粉先有味先好食啊....

    回覆刪除
  2. 其實唔使落咁多0架! 你炒意粉果陣加d蒜鹽落去炒,食果陣正好多,又唔使食咁多肉!
    [版主回覆02/26/2009 23:03:00]你個意粉係炒時巳有落蒜鹽, 真係好好味啊.....不過...真係要咁咁肉先似嫁....

    回覆刪除