關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2009年2月13日 星期五

情人節前奏@伊呂波燒肉店

 


2009年2月13日(星期五)


今日真係好唔想返工,


返到公司真係好唔想做嘢啊....嘻嘻.


因為諗起今晚可以同阿榮老公預祝情人節


就好想快啲收工


今日諗咗好耐,


明天是情人節


整啲咩嘢食好呢????/


終於比我諗好咗lu...


上午十一時左右, 我剛走開,


返埋位, 鄧小姐話: 啱啱好了, 有人叫你去收花啊....


我有啲驚奇: 吓...收花...(個心係到諗, 老公咁sweet...)

love.gif love image by hilda530



紫色玫瑰花都幾特別啊...我都未收過

 



臨走前係公司到拆開咗個PACKING了,


因為明後兩天都不用返工


由於好大束, 所以要用兩個花樽先插得哂啊...



 


中午時, 吃過LUNCH,


約了GIGI及HING陪我去ZARA到睇男裝波鞋,


叫埋HING哥去, 係因為我之前巳睇中咗一鞋,


想搵佢幫吓手,  試比我睇吓, 著上去好唔好睇,


因為佢同我老公一樣都係咁高咁大....


試咗後, 我好LIKE呀, 因為好型, 諗到阿榮老公一定會著得好好睇,


即買, 可惜金鐘分店無碼, 最後CHECK到銅鑼灣有,


咁叫佢哋留起, 放工趕去攞了...


 


終於放工了, 立即趕去銅鑼灣的ZARA到買對波鞋先,


跟住就 '嗱嗱林'又坐返地鐵趕去晚飯地點.


今晚阿榮老公訂咗呢間幾出名的燒肉店----伊呂波


之前我哋都成日聽到朋友話好好食,


今日就試吓啦....



紫菜配海膽刺身


海膽刺身OK啦, 點都係係日本原隻開嚟食係最正的...跟本無得比.



特上肉併盤--$450元


(鹽燒和牛牛舌, 厚切胸外膜, 鹽燒西冷, 特選肉眼, 特選牛里肉)


雖然貴咗啲, 不過真係好好味


入口即溶, 軟化, 好爽, 每款肉都各有不同口感.




燒三文魚飯團 --- $40元

朋友介紹的燒飯團啦!


慢慢咁燒,燒到佢外面都脆卜卜,然後掃層燒汁上去,


咬落口時外脆內熱,d 飯粒真係珍珠米,好香米香味之餘仲好好口感呢!



柚子胡椒燒豬頸肉 --- $75元


有牛, 我又想試埋燒豬啊...經過幾次去日本, 我發覺日本


都好鐘意用柚子胡椒醃肉, 因為我都有買番支嚟用.


呢款燒完之後, 因為用咗柚子, 所以酸酸哋又帶點胡椒味,


唔駛成日都咁悶只用豉油呀咁普通.



每人都要掛上一條...口水堅....哈哈..



唔知點解, 一路燒都無咩油煙味嫁喎....


 



 


後記: 大家都知我哋倆個好鬼鐘意食嘢嫁啦....你哋睇到其實都唔係好多, 我哋其實食完都好似唔係好飽, 可能平時我哋多數食到好飽啦, 所以我哋細細聲講....一間要買少少嘢再食....哈哈哈....


最後, 我哋去咗CITYSUPER到買咗兩個飯團返屋企食......


 


老公見到我有個ZARA的袋, 好醒咁問: 老婆,你買咗鞋送比我呀!


我答: 係呀, 好型嫁.


老公話: 咁我即刻試吓先.


佢一打開就話: 吓...白色呀..咪好難襯囉.


我話: 你相我啦, 好型嫁, 包你試咗話靚.我擇的無錯的.


佢跟住一試, 都話: 係喎, 好型喎, 又真係白色都好好睇喎.....



 


997valentines134.gif
 


3 則留言:

  1. 情人節快樂呀!好豪喎呢餐,不過相當好味!你地真係好sweet~
    [版主回覆02/15/2009 05:55:00]希望一直都係咁sweet啊....到咗八十歲都要咁sweet...
    你都係啊...今年第一年婚後情人節, 係咪有少少唔同呢...

    回覆刪除
  2. 札花好鬼靚呀~
    又有美味的食物落肚喔!

    回覆刪除
  3. 嘩!好幸福呀,好溫馨又甜蜜既情人節。

    回覆刪除