關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月22日 星期六

琛玔宜家傢俬vs香港宜家傢俬

2010年5月22日(星期六)


 


琛玔宜家傢俬


vs


香港宜家傢俬


 


蕭c奶一向都鐘情宜家傢俬的傢俱


在香港行過不下幾十次


次次都行成日


(其實睇嚟睇去都係咁, 都唔鬼知點解都仲要行咁耐心!)


而家因為有新居


好多嘢, 都要從頭買過


聽聞琛玔的宜家平好多


一直都好想走一趕, but未有時間


趁住有三日假期


打比表妹, 表妹話車我哋去喎...嘻嘻


咁梗係好啦, 唔駛自己搵車喎...


所以表妹就車咗我哋去了.....


 


嘩...唔好講笑, 真係平好多嫁


就算計埋對換率都係平過香港


今次蕭c奶買咗少少嘢咋...


大家不妨對比吓琛玔同香港的價錢啦.


 


掛釣


呢張相係香港宜家影低的, 售價為HK$119.9


但係係琛玔到買.......只係人仔$69


又係平咗幾十蚊, 係香港巳經睇仲咗


所以都買咗一個了.....



 


煲蓋架


呢張相係香港宜家影低的, 售價為HK$55.9


但係係琛玔係買.......人仔$14.8


足足起碼平咗三十幾蚊啦.....



呢個煲蓋架想買好耐嫁了, 一知有新屋巳經好想買


而家咁平, 唔買點對得住自己呀....呵呵



浴室燈


呢張相係香港宜家影低的, 售價為HK$139.9


但係係琛玔係買.......人仔$50


嘩...平成半呀...點攪....


本來想買嫁, 不過表妹好細心, 叫我影低個燈入面


睇吓琛玔的同香港的電線路啱唔啱先買


所以留番下次先....



餐具盤


係香港又係想買, 不過而家等裝修師父攪好個廚櫃


confirm個尺寸先買


係香港, 我無記錯係, 售價為HK$9.9

但係係琛玔係買.......人仔$4.8



掛牆摺板檯


係香港又係想買, 不過無貨, 見唔見呀,


係香港買, 售價為HK$349.9

但係係琛玔係買.......人仔$299



唉...呢張好想買呀, 好鐘意囉,


不過可惜, 連琛玔都無貨, 我諗一定係比香港人買哂


因為國內的朋友啲屋係勁大, 駛鬼要呢張摺枱咩???


其實呢張反而唔算平好多, 因為計埋對換率都應該


要港幣三百幾


不過如果今次順便嚟到, 梗係買咗佢啦



不锈鋼架


係香港買, 售價為HK$229.9

但係係琛玔係買.......人仔$199


呢個架都唔算平, 又係計番都係差不多咋



不锈鋼導軌


係香港買, 售價為HK$50

但係係琛玔係買.......人仔$39.9


我發覺用不锈鋼做的貨品, 係唔係平好多


但當然一次過買齊, 都係平過香港少少的



最後蕭c奶貪得意, 又覺得難得嚟到


無奶油唔買番啲嘢嫁...呵呵...


除咗買咗個煲蓋架及掛釣之外


仲買咗以下幾樣貨品


 


晾衣架


唔知香港買幾錢喎, 不過見佢夠可愛


係一個八爪魚的晾衣架, 售價為人仔29.9


又唔係貴, 想買嚟新屋用, 咪買咗佢囉



加上呢個八爪魚的晾衣架, 我覺得最好係


因為可以摺合, 收納容易 




蔬菜脫水器


其實我唔係好知個貨品名係咩,


'蔬菜脫水器' 係而家諗到的, 呢一個其實好多年前,


好友經理送咗一個比蕭c奶, 勁好用,


做沙律時最好呀, 只要將啲洗好的蔬菜放入去,


轉佢幾吓, 咁就可以將啲水脫鬼哂, 咁啲菜就乾哂嫁了


如果成鬼日等佢'琼'乾啲水呀, 蚊都瞓啦,


而家有咗佢幫手, 快好多啊...


蕭c奶就成日整沙律, 就算係生果都係用佢幫手


放工返屋企, 洗好啲菜, 如果當晚要炒菜,


必定用佢, 咁先可以炒到啲靚菜嫁嘛.


一直都好想介紹比大家, 不過未有時間啫


剛好而家順便了


其實我有, 點解仲要買...因為平囉,


又想新屋用新嘢囉...(貪新忘舊)


無記錯, 香港售價HK$69


而家為人仔24.9


唔理咁多, 買咗先算, 到時自己用又好, 買嚟送比朋友仔又好



計時器


呢個我都唔知香港買幾錢喎, 不過自己一直都好想買


但好似都唔係話好平, 平時又唔鬼捨得買喎,


本來都無諗住係琛玔呢到買嫁


不過見難得嚟到, 都係買啲嘢, 開心啲囉...呵呵....


售價為人仔29.9



餐墊


係香港又係一早就好想好想買


不過貴呀嘛, 我唔記得香港買幾多錢了


但一定唔夠而家平, 我隱約記得香港應該要十幾蚊一塊


次次去親香港的宜家, 都睇一次, 但都係唔捨得買


哈哈...今次係琛玔宜家做緊特價


只需要人仔4.8, 諗都唔駛諗呀


即買兩塊呀.....



玻璃樽


其實呢啲樽, 香港好多地方都有得買,


有平有貴的, 不過都係果句


想平衡吓個購物心理兼且咁遠水路嚟到


見佢得買人仔9.9, 反正都想買嚟新居用


咪買鬼咗佢囉...



 


其實仲有好多嘢, 都好平嫁


好似我表妹咁, 買咗一包十條的毛巾


都係29.9, 仲有被套99蚊


其實仲有好多嘢, 好想買


不過留番下次先, 因為有啲嘢都係等裝修裝得7788先


係香港睇中佢的一套梳化, 香港買699


係琛圳買499囉, 不過梳化就自己攞唔到lu..


大件的只能夠係番hk買算數囉...係咪


嗯...今日好滿足啊...


其實我只要買少少嘢, 而且又知係平咗的


會好開心嫁了.....


 


 


沒有留言:

張貼留言