關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月9日 星期日

谷底

未試過坐唔安


未試過食唔落飯


未試過係咁喊唔停


我的精神壓力超標


剛動完手術


知道係唔可以操勞


但係....


 


想同朋友傾


但係又真係唔想講嘢


呢篇blog只有歸為親友的朋友先會睇到


都係一句


見到此blog, 不要回應亦都不要打電話給我


因為我心照大家對我的好


對我的關心


但係我唔想講, 就係唔想講


 


我仲識係到發洩


你哋唔好太擔心我


好人真係有好報


對上一次我巳經問咗呢個問題好多次


今次又問了


問到我自己都唔敢答


想鼓勵自己, 想支持自己, 想撐自己


但係我實在做唔到


谷底....上天係咪真係咁殘忍


我自問係一個好人,亦都係懂得愛的人, 珍惜的人


但係點解要比我受咁多苦


點解人哋可以好好過生活


可以好開心咁同屋企人一齊生活


可以有好多嘢


而我呢...我只係想屋企整齊啫


我想要的唔係發達, 唔係明利, 唔係身份, 唔係物質


我只想要簡單的, 正常的, 健康的屋企


真係咁都唔得


一直麻醉自己, 做人要先苦後甜


但係...唔通個天覺得我都未夠苦


究竟你想我點


亦都想我媽咪點


媽咪受的苦巳經太多,


個天係咪想臨老都唔比佢好過


好多時你比咗希望我, 好快又比絕望我


我可以捱幾耐


我真係唔知


 


又話個天係睇到好人


睇到咩


我一啲都感受唔到


 


 


 


沒有留言:

張貼留言