關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月8日 星期六

出院了

一覺瞓到天光, 可能係藥物關係


反而瞓得都唔錯喎


起床, 刷牙洗臉, 就等食早餐


粥送來了, 一口氣成碗食哂, 仲自己額外order咗份奶油多士添


之後, 護士小姐話今早不用見醫生, 就可以出院


不過會計部開九點正, 護士小姐話一到九點就會即刻幫我埋數


等我可以早啲返屋企好好休息


 


電視又無咩睇, 又唔可以出去喎, 好鬼悶


咁我咪又再小睡片刻


睡到唔知幾點了, 護士就攞咗張單埋嚟


張單出咗了, 你落去會計部交錢, 之後再上返病房


執好行李, 然後比張單護士小姐,  佢再幫我剪走埋個名牌


再吩咐我食咩藥, 比番哂啲假紙, 保險賠償表等等


咁我就出得院了


 


媽咪一路陪住我


唉....成日都要媽咪擔心, 又要老爺奶奶佢哋擔心


身為做後生的我,


真係覺得好對佢哋啲老人家唔住咁


又要身邊幾位好朋友擔心, 又係唔好意思


不過咁....我都知親人及要好的朋友們是不會計較的


 


終於都返到屋企了


可以洗澡, 我就即刻洗了,


媽咪就忙於為我煲湯呀, 煮個lunch比我,


正想瞓覺之時, 門鐘響了


我同媽咪對望, 會係邊個呢???


哦...原來係老爺嚟咗探我


老爺仲買咗好多生果嚟比我食添


跟住老爺同媽咪傾吓, 我又坐係到聽吓


過咗半個鐘左右, 老爺就話叫我好好休息


仲同我講, 唔好驚, 快啲養好身子, 快啲裝修好間新居


搬一搬, 應該會順利啲嫁了


(其實我自己都係咁諗.....有時我會信少少呢啲嘢的)


老爺走咗, 我就同媽咪講, 我有啲攰, 我去瞓了


媽咪話, 係了, 你快啲去休息啦, 我會整定啲餸比你同少爺今晚食的


跟住唔知幾點, 媽咪就走咗


而我就瞓到六點半左右啦, 就醒咗了


之後就等少爺返嚟陪我了


 


少爺終於返到屋企了


一入屋即刻問我有無邊到唔舒服?


我話無呀.


跟住佢就叫我唔好郁嚟郁去, 乖乖咁坐係到


之後我就叫佢做呢樣, 做果樣囉


跟住我哋就開餐了.


 


由做完手術出嚟, 到咗今晚


都無咩血出, 係好少啫


又無咩唔舒服, 係真係有啲攰囉


所以坐吓, 又瞓吓


跟住夜晚少爺都唔比我咁夜


好早就話要陪我入房瞓覺


當然佢見我瞓著咗, 就偷走咗出嚟啦


 


沒有留言:

張貼留言