關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月19日 星期三

做咩多咗血嫁.....

上個星期五左右


開始無咩多血嫁啦


琴晚坐坐吓, 突然feel到啲血係咁流出嚟


即刻入洗手間睇睇


oh.....勁多呀....


仲要突然有一嚿係子宮到流出嚟


嚇死我呀


死啦死啦...我仲開心咗幾日


見少咗咁多血, 個心仲諗住應該可以好快好添


唉...講比少爺知,


佢好緊張又擔心


佢話: 哎呀, 梗係琴晚食咗啲椒鹽豬扒啦,


入面有啲辣椒, 可能活血呀......


少爺仲想即刻打比陳醫生


不過我話, 睇定啲先啦, 睇埋聽日先啦


 


而家瞓醒咗, 都ok的


不過都真係比之前明顯多咗啲


唉...好鬼麻煩呀...女人....


我幾時先會停血呀....


好煩呀...


沒有留言:

張貼留言