關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月20日 星期四

日式照燒雞扒配燕麥飯(內附食譜)

 



2010年5月20日(星期四)


今晚少爺要返學


得番蕭c奶同媽咪及侄仔吃晚飯啊...


琴晚問侄仔, 聽晚想食咩呀???


侄仔未答, 蕭c奶就跟手答佢,


不如整個照燒雞扒你嘆好無呀.


侄仔回答: 好呀!


就係咁今晚煮咗呢個


日式照燒雞扒配燕麥飯



你哋係咪睇到點解蕭c奶煎的雞扒咁濃的????


仲好講喎....話說煎緊雞扒時


我出一出去同侄仔講兩句之嘛


媽咪明知我係到煎緊, 佢都唔幫吓我睇住喎


攪到我一入去....嘩....陳c奶你有無攪錯呀,


見到塊雞扒咁都唔幫我反轉, 攪到而家濃鬼哂


個樣唔靚仔了....一間要出鏡嫁嘛.....


咪就係咁.....濃咗囉....


侄仔一向都唔多食雞皮, 所以走皮.



日式照燒雞扒食譜:


材料:雞扒3塊


醃料:豉油約3-4湯匙、薑汁約4湯匙、味醂約4湯匙、糖約2-3茶匙、


            日本麻油約1湯匙


做法:


1. 雞扒洗淨,吸乾水份,加入醃料醃好(醃得越耐越好啦!最好早一晚醃定.)


2. 醃好後,將雞扒煎至熟(不要倒下醃料的汁液)


3. 煎好後,將醃料的汁液倒入雞扒中,煮至略為收汁便可上碟~


 


**煎雞扒時,應該會有油份煎出,可將多餘油份倒去續煎**



如果有朋友食唔慣啲咩紅米, 糙米等等


可以考慮吓食燕麥飯, 加咗入去白米到煮,


唔多覺嫁, 好似白米咁嫁咋.


燕麥飯好有益, 又方便, 我都係食桂格的牌子


洗好咗啲白米, 之後直接加入一至兩湯匙的燕麥飯,


啲燕麥飯係唔駛洗嫁. 跟住量清楚個水位, 然後煲飯, 完成.


 



沒有留言:

張貼留言