關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月30日 星期日

加拿大Q版穀飼牛扒配肉醬意粉/燕麥飯

 


2010年5月29日(星期六)


 


今日同少爺去咗吉之島shopping


今日同侄仔講咗, 晚餐食牛扒及意粉


去到超市順便買咗啲菜


同埋早前聽侄仔講, 話好想食粟米仔喎


一見到粟米仔, 少爺都話買粟米仔啦


ka ho鐘意食喎....


少爺真係好好, 連我侄子鐘意食咩都記得.


 


加拿大Q版穀飼牛扒配肉醬意粉



有蕭c奶係到, 就可以係六星級的家


因為是日晚餐, 可以跟意粉或燕麥飯


少爺及侄仔都擇咗配意粉


 



 


而我就配燕麥飯囉....


哈哈...呢幅圖係少爺畫嫁.


好有趣啊....畫到好似個飯咬住件牛扒咁...


 


加拿大Q版穀飼牛扒配燕麥飯



 


今日呢個牛扒係星期四晚


約咗好友愛麗詩去sogo到買的


好抵啊...$79.9兩pack呀


一pack有成5件嫁


同愛麗詩每人一pack


都係40蚊啊.....


係來至加拿大Q版穀飼牛扒喎....


係sogo到掃咗少少嘢咋


太重了...少爺又唔係到, 又無車仔


下次要掃多啲貨先得!


1 則留言:

  1. 好想食牛扒呀~~~~~
    [版主回覆06/02/2010 12:28:00]咁就快啲買牛扒番屋企煎啦。。。

    回覆刪除