關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年5月8日 星期六

送回病房後休息

送番嚟病房, 護士小姐忙於為我量血壓


並且告訢家人, 4點半後才可以飲水及食嘢


少爺同媽咪為免嘈我, 在外坐下


叫我好好的睡一覺


差不多到4點左右, 護士小姐送來了一碗豬肉粥


我醒了, 媽咪叫少爺比小小水我飲


然後我逐步逐步的按病牀的控制床頭高低的制


想坐直些個人來吃粥


誰知...吃了三口


突然很不舒服, 有點暈, 又有點不知怎的


反正是很不舒服


媽咪及少爺看見, 我的面色突然轉白


立即通知護士


護士小姐來到, 急忙把我的牀頭放平


替我量血壓, 有點低


護士小姐說, 因為肚空空的, 沒有吃過東西,


加上剛做完手術, 我又這麼快坐直, 血一時之下上不到腦


所以咪會暈及不舒服


然後護士小姐吩咐我不要這麼快坐直及起身


要躺在床上休息


再過一會兒, 護士小姐前來, 說: 而家好好多, 有番啲紅潤, 頭先白哂呀


之後, 媽咪逐小逐小的餵我吃下一碗粥


我再瞓了一會, 好好休息


 


到咗叫餐時間, 媽咪及少爺都叫了餐送上來


還叫了一碗叉燒通粉給我吃呢


吃過了再吃藥


少爺陪多我一陣, 就要先回家了


因為這裡只可以女士留過夜


所以媽咪留在這裡陪我


而少爺因為明天要返工啊


早點回家休息了


 


之後, 我就係瞓瞓瞓


唔準落床


但係到咗唔知幾點了


護士小姐嚟巡房


同我講, 如果要落床, 企定定, 唔暈先可以落床及行


跟住我試吓, 無暈喎, 咁我就可以去洗手間了


 


之後等到少爺返屋企


傾咗一陣, 又同好友叻叻傾咗一陣


之後真係攰了, 又瞓著lu...


沒有留言:

張貼留言